BURK Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 Köpte en ny idag, HTC wildfire UNDERBAR :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 (redigerat) Köpte en ny idag, HTC wildfire UNDERBAR :D Agree! :P Jag tycker att det är konstigt att folk jämnför denna mobil med Desier'n, eftersom att det ca 2000kr skillnad i priset. Wildfire är en helt underbar telefon om man jämnför med andra telefoner i samma prisklass! OfTopic: Någon som vet när detta kommer att släppas? Redigerat 6 Augusti 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 Köpte en ny idag, HTC wildfire UNDERBAR :D Agree! :P Jag tycker att det är konstigt att folk jämnför denna mobil med Desier'n, eftersom att det ca 2000kr skillnad i priset. Wildfire är en helt underbar telefon om man jämnför med andra telefoner i samma prisklass! Wildfire brukar kallas för Desire's lillebror xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 Wildfire brukar kallas för Desire's lillebror xDJag vet, men det jag stör mig på är att många klagar på att den inte är lika snabb/har sämre skärmupplösning än Desire. Det är väll självklart, med tanke på prisskillnaden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 Den är ju nästan 500 Mhz segare när man mäter processorn till skillnad från Desire. Däremot är det dumt att lägga 2000kr extra på en Legend istället för en Wildfire, ungefär lika snabba maskiner med samma funktioner och samma programvara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elemental Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Har just sålt min mobil... Ska köpa en ny snart tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Sony Ericsson T700. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 sony ericsson x10 mini pro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Silverfärgad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 LG ks360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Hade Sony Ericsson Xperia, men tyckte inte om den. Köpte Satio istället, och använder den fortfarande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Batteryz Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Just nu har jag en HTS touch pro, Rekommenderar inte den <_<.Jo den kanske är lite små ''cool'' i början, men den är propp FULL med funktioner... Man trycker alltid fel, man måste ha VELDIGT små fingrar för att komma rätt.Det tar veldigt lång tid att få upp kameran, man får upp en j*vla massa medelanden och mycket mycket mer. :pinch: <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.