NUKE Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Just nu har jag en HTS touch pro, Rekommenderar inte den <_<.Jo den kanske är lite små ''cool'' i början, men den är propp FULL med funktioner... Man trycker alltid fel, man måste ha VELDIGT små fingrar för att komma rätt.Det tar veldigt lång tid att få upp kameran, man får upp en j*vla massa medelanden och mycket mycket mer. :pinch: <_< Eller är det du som failar? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Ja till en början visste ju gossen inte ens att mobilen heter HTC... LG GD510 Pop White/Pink/Purple rekommenderas för dem som vill ha en touch utan massa överflödiga appar. Det är som en iPhone, utan appar bara. Kostar typ 1,2k. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Jag har en Sony ericsson ''W595'' och en ''W200i'' http://phonenext.net/wp-content/uploads/2008/07/sony-ericsson-w595-slider-walkman-phone.jpg http://www.cyberindian.net/wp-content/uploads/sony-ericsson-w200i-phone.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Just nu har jag en HTS touch pro, Rekommenderar inte den <_<.Jo den kanske är lite små ''cool'' i början, men den är propp FULL med funktioner... Man trycker alltid fel, man måste ha VELDIGT små fingrar för att komma rätt.Det tar veldigt lång tid att få upp kameran, man får upp en j*vla massa medelanden och mycket mycket mer. :pinch: <_< Eller är det du som failar? :P HTC Legend eller vilken modell? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Just nu har jag en HTS touch pro, Rekommenderar inte den <_<.Jo den kanske är lite små ''cool'' i början, men den är propp FULL med funktioner... Man trycker alltid fel, man måste ha VELDIGT små fingrar för att komma rätt.Det tar veldigt lång tid att få upp kameran, man får upp en j*vla massa medelanden och mycket mycket mer. :pinch: <_< Eller är det du som failar? :P HTC Legend eller vilken modell? Det e Legend Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vicodin Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 SE w995 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Just nu har jag en HTS touch pro, Rekommenderar inte den <_<.Jo den kanske är lite små ''cool'' i början, men den är propp FULL med funktioner... Man trycker alltid fel, man måste ha VELDIGT små fingrar för att komma rätt.Det tar veldigt lång tid att få upp kameran, man får upp en j*vla massa medelanden och mycket mycket mer. :pinch: <_< Eller är det du som failar? :P Om en P10 säger att man behöver små fingrar, då jävlar behövs det små fingrar! Jag har en Nokia 5610, och en Samsung Ultra Touch som jag aldrig använder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 (redigerat) Samsung och LG är rena skiten oftast. Iaf när det gäller mobiler. Redigerat 10 Augusti 2010 av Progressive Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Samsung och LG är rena skiten oftast. Iaf när det gäller mobiler. Men de är win när det gäller tv apparater. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Skaffade en ny då jag fackade min andra i en olycka, har Sony ericson P1i nu. Riktigt fucking nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Samsung och LG är rena skiten oftast. Iaf när det gäller mobiler. Men de är win när det gäller tv apparater. Det tror jag säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 (redigerat) Nokia 5530 Express Music Touch. Dock fungerar inte Touchen just nu. :S Redigerat 10 Augusti 2010 av Luminary Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.