max95 Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 vene. en gammelnokia. min svindyra p1i är färdigbadad ;) min granne har pooooool! vem frågade om din granne har pool? det var där min p1i avled... men kan du inte läsa? VEM FRÅGADE om din granne hade pool? ingen. jag påpekade bara att det var därför jag har en nokia för 3,50... folk har faktiskt gått mer off topic än såhär. jag försökte bara ge ett fullständigt svar. sorry. it will not happen again... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 vene. en gammelnokia. min svindyra p1i är färdigbadad ;) min granne har pooooool! vem frågade om din granne har pool? det var där min p1i avled... men kan du inte läsa? VEM FRÅGADE om din granne hade pool? ...Ingen frågade om hans granne hade pool, han menade nog att det var där den dog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
max95 Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 vene. en gammelnokia. min svindyra p1i är färdigbadad ;) min granne har pooooool! vem frågade om din granne har pool? det var där min p1i avled... men kan du inte läsa? VEM FRÅGADE om din granne hade pool? ...Ingen frågade om hans granne hade pool, han menade nog att det var där den dog. tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Remington Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 vene. en gammelnokia. min svindyra p1i är färdigbadad ;) min granne har pooooool! vem frågade om din granne har pool? det var där min p1i avled... men kan du inte läsa? VEM FRÅGADE om din granne hade pool? ... Ingen frågade om hans granne hade pool, han menade nog att det var där den dog. tack jo men han skrev att hans granne hade pool förlåt att jag skrev det då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Sony Ericsson W850i http://www.swotti.com/tmp/swotti/cacheC29UESBLCMLJC3NVBIB3ODUWAQ==VGVJAG5VBG9NES1NB2JPBGUGUGHVBMVZ/imgSony%20Ericsson%20W850i1.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Sony Ericsson W850i http://www.swotti.com/tmp/swotti/cacheC29UESBLCMLJC3NVBIB3ODUWAQ==VGVJAG5VBG9NES1NB2JPBGUGUGHVBMVZ/imgSony%20Ericsson%20W850i1.jpg Åh jag kommer ihåg när den först kom och dom flesta var walkmankåta som bara fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Går lite OfT, vet någon nån butik nära luleå där man kan köpa Invisibleshield till en HTC Wildfire? :) Sony Ericsson W850i *BILD* Åh jag kommer ihåg när den först kom och dom flesta var walkmankåta som bara fan. Näst intill alla jag känner är fortfarande walkmankåta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Går lite OfT, vet någon nån butik nära luleå där man kan köpa Invisibleshield till en HTC Wildfire? :) Sony Ericsson W850i *BILD* Åh jag kommer ihåg när den först kom och dom flesta var walkmankåta som bara fan. Näst intill alla jag känner är fortfarande walkmankåta. Det är så det är att vara ung i dagens samhälle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Sony Ericsson W850i *BILD* Åh jag kommer ihåg när den först kom och dom flesta var walkmankåta som bara fan. Näst intill alla jag känner är fortfarande walkmankåta. Det är så det är att vara ung i dagens samhälle. Jo.. En gång när jag berättade att min brorsa hade köpt en HTC Desire så fick jag detta svar: "Varför ska man ha HTC? Walkman är mycket bättre!". xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JespOL Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Nokia 1208 Väldigt nöjd faktist. Bättre än vad jag trodde! http://tiendametro.com/images/nokia12082.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 (redigerat) Köpte en Sony Ericsson Xperia X10 Mini för typ två veckor sen! ;) Liten och smidig, men har ändå alla funktioner du kan tänka dig. 3G, Wi-Fi, Android. ALLT. http://img708.imageshack.us/img708/1930/sonyericssonxperiax10mi.jpg Redigerat 8 Oktober 2010 av Chilla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 Xperia x10 fungerar fint de;) http://technytt.se/wp-content/uploads/2010/04/Sony-Ericsson-XPERIA-X10-Android-.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.