Wazmux Skrivet 4 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 :evil: Detta är GameStop, när dom borde vara såhär :cool: Varför? GameStops lista, om vilka spel man får, och inte får lämna in i kampanjer. Deras personal som knappt kan svenska (och förmodligen kom till landet i en liten svart låda i en jättelik container) är inte hjälpsam, även om dom upprepar : Inte på lista, Inte lämna in; flitigt, så finns det mycket att önska. Tillexempel att dom drar ner den enorma Xbox 360 listan, så den iallafall är lika lång som PS3, eller Wii listan. Håller ni med mig? Eller tycker ni: Inte på lista, inte lämna in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 4 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 Du kanske ska ta och skriva bättre först, innan du klagar på att de inte kan svenska? Har snackat med dem många gånger och det går att förstå dem utmärkt. Det finns vettiga anledningar till varför de har en lista, sluta whina och väx upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 4 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 :evil: Detta är GameStop, när dom borde vara såhär :cool: Varför? GameStops lista, om vilka spel man får, och inte får lämna in i kampanjer. Deras personal som knappt kan svenska (och förmodligen kom till landet i en liten svart låda i en jättelik container) är inte hjälpsam, även om dom upprepar : Inte på lista, Inte lämna in; flitigt, så finns det mycket att önska. Tillexempel att dom drar ner den enorma Xbox 360 listan, så den iallafall är lika lång som PS3, eller Wii listan. Håller ni med mig? Eller tycker ni: Inte på lista, inte lämna in? Förstår inte varför du hatar deras personal när det är ledningen som fuckar med dig? Dom jobbar där för att få pengar, vad jag vet så behövs det ingen stor erfarenhet för att jobba i gamestop vilket gör affären en bra plats för nya invandrare i Sverige att börja jobba. Istället för att klaga här kan du ju försöka få tag i någon högt upp inom Gamestop och snacka med den personen? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 4 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 :evil: Detta är GameStop, när dom borde vara såhär :cool: Varför? GameStops lista, om vilka spel man får, och inte får lämna in i kampanjer. Deras personal som knappt kan svenska (och förmodligen kom till landet i en liten svart låda i en jättelik container) är inte hjälpsam, även om dom upprepar : Inte på lista, Inte lämna in; flitigt, så finns det mycket att önska. Tillexempel att dom drar ner den enorma Xbox 360 listan, så den iallafall är lika lång som PS3, eller Wii listan. Håller ni med mig? Eller tycker ni: Inte på lista, inte lämna in? så du blir medlem enbart för att klaga på dom? Som Draghon sa: sluta whina och väx upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 4 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 :evil: Detta är GameStop, när dom borde vara såhär :cool: Varför? GameStops lista, om vilka spel man får, och inte får lämna in i kampanjer. Deras personal som knappt kan svenska (och förmodligen kom till landet i en liten svart låda i en jättelik container) är inte hjälpsam, även om dom upprepar : Inte på lista, Inte lämna in; flitigt, så finns det mycket att önska. Tillexempel att dom drar ner den enorma Xbox 360 listan, så den iallafall är lika lång som PS3, eller Wii listan. Håller ni med mig? Eller tycker ni: Inte på lista, inte lämna in? Kan nån översätta hans inlägg för jag förstår det uppriktigt sagt inte alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 4 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 :evil: Detta är GameStop, när dom borde vara såhär :cool: Varför? GameStops lista, om vilka spel man får, och inte får lämna in i kampanjer. Deras personal som knappt kan svenska (och förmodligen kom till landet i en liten svart låda i en jättelik container) är inte hjälpsam, även om dom upprepar : Inte på lista, Inte lämna in; flitigt, så finns det mycket att önska. Tillexempel att dom drar ner den enorma Xbox 360 listan, så den iallafall är lika lång som PS3, eller Wii listan. Håller ni med mig? Eller tycker ni: Inte på lista, inte lämna in? Kan nån översätta hans inlägg för jag förstår det uppriktigt sagt inte alls. +1 Fattar att det är ngt om ngn lista? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 4 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 (redigerat) :evil: Detta är GameStop, när dom borde vara såhär :cool: Varför? GameStops lista, om vilka spel man får, och inte får lämna in i kampanjer. Deras personal som knappt kan svenska (och förmodligen kom till landet i en liten svart låda i en jättelik container) är inte hjälpsam, även om dom upprepar : Inte på lista, Inte lämna in; flitigt, så finns det mycket att önska. Tillexempel att dom drar ner den enorma Xbox 360 listan, så den iallafall är lika lång som PS3, eller Wii listan. Håller ni med mig? Eller tycker ni: Inte på lista, inte lämna in? Kan nån översätta hans inlägg för jag förstår det uppriktigt sagt inte alls. +1 Fattar att det är ngt om ngn lista? Jag förstår alldeles utmärkt. :/ Det är uppenbarligen exkluderingslistan för inbytesspel det handlar om, och jag håller med om att den för 360 är fånigt lång. Redigerat 4 Augusti 2010 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 4 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 :evil: Detta är GameStop, när dom borde vara såhär :cool: Varför? GameStops lista, om vilka spel man får, och inte får lämna in i kampanjer. Deras personal som knappt kan svenska (och förmodligen kom till landet i en liten svart låda i en jättelik container) är inte hjälpsam, även om dom upprepar : Inte på lista, Inte lämna in; flitigt, så finns det mycket att önska. Tillexempel att dom drar ner den enorma Xbox 360 listan, så den iallafall är lika lång som PS3, eller Wii listan. Håller ni med mig? Eller tycker ni: Inte på lista, inte lämna in? Kan nån översätta hans inlägg för jag förstår det uppriktigt sagt inte alls. +1 Fattar att det är ngt om ngn lista? Det är lugnt, jag förstod första raden efter några försök. Håller på att klura ut översättningen till resten av texten nu dock :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 4 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 Så som jag förstår det som är att du vill byta in 2spel (eller mer) för att få köpa ett spel för 1kr eller så. Anledningen till att dom har en lista för det är att ingen ska gå till närmaste affär som säljer spel, köpa två spel för 59-100kr/st och sedan byta in dom för ett nytt spel. Om jag missuppfatta allt fel, säg till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wazmux Skrivet 4 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 :evil: Detta är GameStop, när dom borde vara såhär :cool: Varför? GameStops lista, om vilka spel man får, och inte får lämna in i kampanjer. Deras personal som knappt kan svenska (och förmodligen kom till landet i en liten svart låda i en jättelik container) är inte hjälpsam, även om dom upprepar : Inte på lista, Inte lämna in; flitigt, så finns det mycket att önska. Tillexempel att dom drar ner den enorma Xbox 360 listan, så den iallafall är lika lång som PS3, eller Wii listan. Håller ni med mig? Eller tycker ni: Inte på lista, inte lämna in? Kan nån översätta hans inlägg för jag förstår det uppriktigt sagt inte alls. +1 Fattar att det är ngt om ngn lista? Det är lugnt, jag förstod första raden efter några försök. Håller på att klura ut översättningen till resten av texten nu dock :( Jag förstår om min text kan ha varit svår att förstå, då den skrevs medans jag var rasande. Det är visserligen ledningen som är felet, men jag tycker att dom kan försöka anställa personal som kan delta i en djupare konversation. På mitt lokala GameStop så har två medlemmar av personalen, "lite problem med språket" då dom inte kan förstå vad man säger eller göra sig själva förstådda. Denna listan är en exkluderings lista, så att man kan förhandsboka spel, och om man lämnar in två spel kan man få det förhandsbokade spelet för 199 kr. Denna exkluderingslista, som finns på deras hemsida, är rimlig för Wii och PS3, men att 360 listan ska vara fem sex gånger så lång som Wii listan tycker jag är rent fånigt. Hoppas ni kan förstå det här meddelandet bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 4 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 Okej, då vet vi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 4 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 Jag förstår om min text kan ha varit svår att förstå, då den skrevs medans jag var rasande. Det är visserligen ledningen som är felet, men jag tycker att dom kan försöka anställa personal som kan delta i en djupare konversation. På mitt lokala GameStop så har två medlemmar av personalen, "lite problem med språket" då dom inte kan förstå vad man säger eller göra sig själva förstådda. Denna listan är en exkluderings lista, så att man kan förhandsboka spel, och om man lämnar in två spel kan man få det förhandsbokade spelet för 199 kr. Denna exkluderingslista, som finns på deras hemsida, är rimlig för Wii och PS3, men att 360 listan ska vara fem sex gånger så lång som Wii listan tycker jag är rent fånigt. Hoppas ni kan förstå det här meddelandet bättreok förstår nu... men vad ska vi göra? såvitt jag fattar det så uttrycker du bara en åsikt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.