Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Gäst JespOL
Skrivet

Hej. Sen jag installerade Cs:s har det blivit konstigt med Cs 1.6.

När jag joinar en server och ska välja lag så är det bara liten vit text istället för lagbilden asså när man väljer. Lika köp menyn det är bara liten text till vänster. Asså ingen meny kommer upp när jag klickar på B.

Och siktet på awp n är konstigt.

Det ser ut så här fast utan den röda pricken i mitten och det är helt raka sträck.

http://image.fpsbanana.com/ss/games/media/5078.jpg

Och så här ungefär

http://img145.imageshack.us/img145/381/shot00299sn.jpg

Lika vart det nått konstigt att det vart snabbt byte att man inte behövde klicka efter man valt vilket vapen. Det var ganska skönt iallafall.

Har testat att radera Configen och installerat om det med den har ej hjälpt.

Gäst JespOL
Skrivet

Det är en inställning.

Finns i options.

Hittar ej. Har letat...
Skrivet (redigerat)

Det är en inställning.

Finns i options.

Hittar ej. Har letat...

Varför gillar du inte den "vita"-menyn då?

Servern kan vara inställd på att använda en sådan menyn, eller så kan du ändra i Settings/Console.

Det är på första fliken och sedan den lilla knappen i hörnet där, minns inte vad den heter.

Men det ska gå att ändra från "New" till "Old"-menu.

Det är samma med AWP-Siktet.

Redigerat av ZnK
Skrivet

Lika vart det nått konstigt att det vart snabbt byte att man inte behövde klicka efter man valt vilket vapen. Det var ganska skönt iallafall.

Det är ett kommando i console. "hud_fastswitch 1" tror jag att det är.

Skrivet

För siktet så är det cl_crosshair 1 tror jag,

Återkommer med menyn då jag vet det exakta svaret, är iaf classic menu som är igång och det går att ändra till vgu(eller nått) i options om du letar

Gäst JespOL
Skrivet

Återkommer med menyn då jag vet det exakta svaret, är iaf classic menu som är igång och det går att ändra till vgu(eller nått) i options om du letar

Cl_crosshair fungerade inte. Men det andra fungerade med menyerna. Hur ska jag fixa awpn?
Skrivet

Cl_crosshair fungerade inte. Men det andra fungerade med menyerna. Hur ska jag fixa awpn?

Crosshair 1 var det.
Skrivet

Crosshair 1 var det.

Tackar!

som fan

• Skapa ny...