Ceto Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 Tjenare nu är det så att jag vill rengöra mitt Razer tarantula, tangentbord. Hur ska man rengöra den? Jag vet inte alls om hur man ska göra. Tack på förhand! MVH Ceto :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 Det beror ju på vart det är du vill rengöra; på tangenterna och tangentbordets yta eller mellan tangenterna och i tangentbordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 6 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 Vill rengöra hela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 För att rengöra mellan tangenterna använder du dig av fuktiga öronpinnar (vet inte om det heter så?). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 Man kan också ta bort tangenterna för lättare rengöring, fast du måste vara försiktigare då. Jag har lyckats förstöra många knappar på det sättet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 Diskborste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 Ta loss tangentbordsknapparna och fukta en bomullstuss och ta bort smuts och damm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 För att rengöra mellan tangenterna använder du dig av fuktiga öronpinnar (vet inte om det heter så?).Tops. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 6 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 (redigerat) Ta loss tangentbordsknapparna och fukta en bomullstuss och ta bort smuts och damm. Detta kanske låter lite knäppt utav mig men, hur fuktar man en "tops" vatten lr? Med bomullstuss menar du tops? Redigerat 6 Augusti 2010 av Ceto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 Ljummet vatten, dränk den inte. Tops = bomullspinnar i de flesta livsmedelsaffärer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 Diskmaskin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 7 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 Tack för hjälpen. Jag har hört att det finns en speciell sprej för tangentbord? För rengöring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.