Gäst JespOL Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 Hej. Jag har kört cs i nästan 2 år nu. Men speciellt nu så typ suger jag :s Jag aimar riktigt bra tycker jag. Skjuter ett skott. Väntar i 1 sek ungefär och skjuter. Han typ ligger överst utan cheat/fusk. Och nu fattar jag inte hur jag ska döda dom? Jag har provat dessa: *Som jag hela tiden har gjort. Gått ut vid kanten och satt mig ner och aimat som ovanför. *Min kompis sa att man liksom ska röra musen åt höger vänster snabbt. Har prövat fungerar ej. Pyttelite med akn. *Hoppat ut och väntat ett tag och sen skjutit. Men jag får ca 2 kills och 8 death på Cs. Fattar inte. När jag startar spelet är jag lite taggad xD och har kul. Sen dör jag ca 5 gånger och dödar 1. Dödar ofta en precis när jag har joinat :S Men sen blir jag skit sur.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 Asså förlåt för mitt dåliga ordval, men är du dum? Du ska träna, spela så du känner dig för och sedan så kommer "aimet" automatiskt, jag fick också träna. Det får alla INGEN är "Elite" direkt. Så, TRÄÄÄNA! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 Han har ju hållit på i 2 år, jag tänkte också svara träna men det borde vara nåt annat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 Han har ju hållit på i 2 år, jag tänkte också svara träna men det borde vara nåt annat.Behöver inte vara det? Vad syftar du på? Kolla hans andra trådar "aimbot" etc.. Så förvånar mig inte om han suger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 "Borde vara nåt annat" var nog fel uttryckt. Märker du att du blir bättre varje ~halvår när du tränat mer? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 "Borde vara nåt annat" var nog fel uttryckt. Märker du att du blir bättre varje ~halvår när du tränat mer? Det är la klart man märker det? Om man spelar på samma nivå och sådant, så ser du ju skillnad efter en viss tid. Dock så tror jag inte att "TS" gör det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 Äsh, jag kan inget om cs. Jag lämnar tråden nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 Lägg iväg korta bursts med 2 - 3 skott istället för 1 i taget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 Han har ju hållit på i 2 år, jag tänkte också svara träna men det borde vara nåt annat.Jag har spelat sen jag var 7, jag måste ändå träna serru :) OnT: Kör 5h Deathmatch på dag eller mer, så ska du se att det går bättre snart :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 En dålig dag? Brukar jag ha ibland :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JespOL Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Jag har fått till det nu ;) Ägde min granne imorse så han trodde jag hade wh. Jag har ej aimbot,wallhack för tillochmed när jag har skrivit det på forumet på aimbot så har jag inte ens fått det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Jag har fått till det nu ;) Ägde min granne imorse så han trodde jag hade wh. Jag har ej aimbot,wallhack för tillochmed när jag har skrivit det på forumet på aimbot så har jag inte ens fått det. Har du visst, du fick 1-5 länkar.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg