Laserturken Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 Jag behöver hjälp med uTorrent. När jag downloadar en grej så kommer det upp en text som det står "Fel: Den begärda åtgärden kan inte utföras när ett användarmappat avsnitt är öppnat." Förstår inte, vad är problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 Ok, kolla så inte brandväggen blockar UTorrent. Annars får du testa någon av dessa?: Skapa ett undantag för mappen nedladdning. Inaktivera alla realtid skanningsfunktionen. Inaktivera anti-virus helt. Avinstallera ditt antivirusprogram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 Stäng Utforskaren om du har den uppe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 Jag minns att jag hade det problemet en gång, så jag googlade på det. På svenska fanns det inte så mycket men "utorrent user mapped section open" gav en del resultat, jag minns inte hur jag löste det men jag gjorde det i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 Prova att stoppa nedladdningen, -> högerklick -> Tvinga återkoll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 7 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 Men utforskaren är inte uppe.. Varje gång den kommer måste jag starta den igen och det är lite jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JespOL Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Det får ej avändas av något annat program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.