Rammus Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Eller så följer du deras "TUT" på BrutalCS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hayna Skrivet 10 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Jag vill inte hyra en vill ha en egen. För vill inte ge ut mitt telefon nummer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Jag vill inte hyra en vill ha en egen. För vill inte ge ut mitt telefon nummer. Tools > Source dedicated server.gogogo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 lägg till -insecure på srcds genvägen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Eller så följer du deras "TUT" på BrutalCS. ^ Jag vill inte hyra en vill ha en egen.För vill inte ge ut mitt telefon nummer. Läs mitt inlägg då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hayna Skrivet 11 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Eller så följer du deras "TUT" på BrutalCS.Hittar inte den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hayna Skrivet 14 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 lägg till -insecure på srcds genvägenDet funkar inte men asså det kommer inte upp på Source Dedicated server att det finns Css. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sawny Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Jag vill inte hyra en vill ha en egen. För vill inte ge ut mitt telefon nummer. När man har en egen server kan man väll spåra denna person? inklusive telefon nr?Eller det är bara om man köper en domän? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Remington Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 du laddar hem Source Dedicated Server från steam startar det och tar bort att den ska vara VAC säkrad //z0A9 The Girl! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.