ExorZ Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 (redigerat) Det är inte säkert att alla ser vem säger att spöken lever tillsammans med levande varelser dom som har sätt nåt sånt har oftast en död släkting eller nåtFör saknan eller för sorgen. Eller för att placebo effekt :o Och det med Okända, en kille som är bra på att fiska fakta, klipper bort mycket och gissar sig fram. Och vem vill inte vara med på tv ;) man kan nog trolla såna ganska lätt, säg bara att han har rätt i allt, sen bam "ah fast det här huset byggde jag 2009 och det har inte bott någon här utom jag, marken har inte varit någon indian gravplats och allt du har sagt har varit fel." Redigerat 8 Augusti 2010 av ExorZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 8 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Det skulle nog hamna i tidningen om dom ljuger om sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Men om vi människor har själ och spöken, borde inte alla djur ha det.Jag såg en omröstning om det en gång faktiskt. Jag minns inte var jag såg den men resultaten var ungefär såhär: Endast människor har själar: 15% Människor och djur har själar: 50% Det finns ingen själ: 35% Eftersom jag inte miss resultaten eller var jag såg omröstningen så säger den inte så mycket, men det jag vill komma fram till var att det finns folk som tror att endast människor har själar, samt folk som tror att människor och djur har själar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Tveksamt. Så länge det inte är bevisat på något sätt kan jag inte tro på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Det skulle nog hamna i tidningen om dom ljuger om såntDet blir inte rubriker, svårt att bevisa om någon ljuger. Finns vissa medium som kommer ut me de, annars är det svårt att få någon som jobbar med det övernaturliga att bli painted som en lögn, han kan alltid skylla på att han inte kan hjälpa mot sin gåva, typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 9 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 är det ens lagligt att ljuga om sånt på teve Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Det är inte olagligt, men ifall du är kristen så är det mot din religon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 9 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Det borde vara rätt så olagligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Det borde vara rätt så olagligtTv är underhållning, ser inget skäl till att det skulle vara olagligt att ljuga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 9 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Om sånt så skulle det komma fram i tidning skulle folk som tror på det bli skit arga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 tror majoriteten som tittar på skitprogram som dem gör det för ett gott skratt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 9 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Det programmet är inte precis roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.