KuroKaktus Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Jag har sett några spökprogram men tror inte på nåt av det. Spöken och andar kom människor på för länge sen för att förklara vissa lustiga saker, te.x att nånting ramlar från bordet utan att nån rör det eller så. Tror inte på något sånt dära (andar, spöken, gud, vättar, troll, tomtar osv). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 16 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Det måste ju finnas nån anledning till såna saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Det måste ju finnas nån anledning till såna sakerDet var nån random person som snabbt gick in och välte sakerna och sen sprang ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Eller vår käre vän gravitationen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Eller vår käre vän gravitationen.Störst chans :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darksage Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Det finns vuxna som tror på såntMan brukar växa ifrån de, finns vissa som har kvar barnet i sig ;) då menar du säkert spöket laban ;) men jag menar man måste inte ha lite barn energi i sig för att tro på sånt,man tror vad man vill och man behöver inte vara barn för det :( jag tror iaf på spöken,andar eller vad det nu är för något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 17 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 laban tror jag inte på spöken t.e.x andar och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 När jag körde det där anden i glaset så blev den vi snackade med helt pissed off och glaset flög in i väggen och gick sönder... Har aldrig trott på spöken, men detta gör mig fan tveksam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 18 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 Man brukar inte tro på sånt fören man har varit med om det själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 Man brukar inte tro på sånt fören man har varit med om det självHar du vart med om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 18 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 Nej men jag känner folk som har varit med om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 Nej men jag känner folk som har varit med om detOch hur vet du att dom inte ljuger då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.