iTo Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 (redigerat) Hackmenu v4 Hackmenu v4 gjord av mig och Xeno Ladda den genom att skriva run hackmenu Lade också till haloshadows bhop script Funkar 100% missar aldrig Omg den inte funkar direkt ladda den igen genom att skriva run Bhop (i consolen ofc) Bild http://www.megaupload.com/?d=TTGTJ74L Här har ni själva hackmenyn LÄGG IN ALLT I COUNTER STRIKE SOURCE DU KAN INTE BLI VAC BANNAD!!!! DET ÄR GJORT HELT MED CONSOLE COMMANDS T.EX WALLHACK=r_Drawothermodels 2 BER OM URSÄKT, man måste binda den till en knapp! bind key "menu_toggle" Redigerat 11 Augusti 2010 av iTo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 (redigerat) Är det nå virus i den? Och är detta säkert? :S Redigerat 8 Augusti 2010 av Dreamhacker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Är det nå virus i den? Och är detta säkert? :S Blev vac bannad:S tack så jävla mycket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iTo Skrivet 9 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 BS, man blir inte vac bannad på en dag, Jag har använt det här i typ 4 månader nu -.- Ja det e virus fri, Jag kan ge dig en tut så att du kan skaffa allting själv.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Är det nå virus i den? Och är detta säkert? :S Blev vac bannad:S tack så jävla mycket troligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Menyn funkar ju inte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Är det nå virus i den? Och är detta säkert? :S Blev vac bannad:S tack så jävla mycket Men vad har vi sagt om att fuska? ;O ONT: Jadu, lägg gärna upp bevis på att den funkar.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iTo Skrivet 10 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Ladda ner filen, Då har Ni en mapp som heter CSTRIKE öppna den och ni har 2 mappar som heter Lua Addons Lägg in Lua I din cstrike map och samma med addons Sen skriv i konsolen när ni är inne på en server Run Hackmenu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Man kan inte bli VAC Bannad via LUA. Jag kodar det själv. Dock så funkar inte LUA då Source har fått en ny "Engine" Nu får man använda sig av OBLSS. Och jag tror inte att du har gjort scriptet. Tror bara att du har kopierat det från 3rdera. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iTo Skrivet 10 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Man kan inte bli VAC Bannad via LUA. Jag kodar det själv. Dock så funkar inte LUA då Source har fått en ny "Engine" Nu får man använda sig av OBLSS. Och jag tror inte att du har gjort scriptet. Tror bara att du har kopierat det från 3rdera. Som jag sa, Jag hjälpte Xeno att göra det. Fick hans tillåtelse att Lägga upp det här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Man kan inte bli VAC Bannad via LUA. Jag kodar det själv. Dock så funkar inte LUA då Source har fått en ny "Engine" Nu får man använda sig av OBLSS. Och jag tror inte att du har gjort scriptet. Tror bara att du har kopierat det från 3rdera. Som jag sa, Jag hjälpte Xeno att göra det. Fick hans tillåtelse att Lägga upp det här Varför ska du lägga upp det här om det inte funkar? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Ladda ner filen, Då har Ni en mapp som heter CSTRIKE öppna den och ni har 2 mappar som heter Lua Addons Lägg in Lua I din cstrike map och samma med addons Sen skriv i konsolen när ni är inne på en server Run Hackmenu Bevisar fortfarande inte att det funkar, lägg upp en film eller något då DU visar hur du gör och även bevis på att det funkar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg