Fjeddo Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 (redigerat) Tjena, det är några idioter som håller på att busringa till mig hela tiden. Vet någon om man på något sätt kan kolla upp vilket nummer som ringer? De använder alltså dolt nummer. Tack för snabba svar! Redigerat 9 Augusti 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Ingen aning om man kan det. Men du borde ju kunna kontakta polisen om du stör dig på det, då kan du nog få reda på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Du kan begära av din operatör att de ska spåra inkommande samtal, men det kostar ett par hundralappar. Så har det varit innan iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Tjena, det är några idioter som håller på att busringa till mig hela tiden. Vet någon om man på något sätt kan kolla upp vilket nummer som ringer? De använder alltså dolt nummer. Tack för snabba svar! Klicka dem istället för att svara eller byt nummer och ge endast ut det till personer du vet behöver det...? =D Min mammas jobbnummer är dolt, så det är svårt att avgöra om hon ringer eller om någon busringer. Busringer någn svarar jag, lägger luren åt sidan så dras det bara pengar ifrån dem som ringer ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 9 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Tjena, det är några idioter som håller på att busringa till mig hela tiden. Vet någon om man på något sätt kan kolla upp vilket nummer som ringer? De använder alltså dolt nummer. Tack för snabba svar! Klicka dem istället för att svara eller byt nummer och ge endast ut det till personer du vet behöver det...? =D Min mammas jobbnummer är dolt, så det är svårt att avgöra om hon ringer eller om någon busringer. Busringer någn svarar jag, lägger luren åt sidan så dras det bara pengar ifrån dem som ringer ^^ Samma här. :P Fast nu vet jag vem det var, tråden kan låsas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Du kan begära av din operatör att de ska spåra inkommande samtal, men det kostar ett par hundralappar. Så har det varit innan iallafall. Fast de spårar ju tidigare samtal. Telia erbjuder bakåtspårning för 600 kronor tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Du kan begära av din operatör att de ska spåra inkommande samtal, men det kostar ett par hundralappar. Så har det varit innan iallafall. Fast de spårar ju tidigare samtal. Telia erbjuder bakåtspårning för 600 kronor tror jag. Jaså, det finns också. Vet du om det bara är Telia som erbjuder det eller alla andra stora operatörer också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Inte en aning. Allt jag vet är att Telia kan spåra tidigare samtal, för en summa av 600 kronor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 9 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 (redigerat) Okej, jag tycker inte att det är värt det. Jag vet nu vem det är som håller på och ringer, hoppas att dem ledsnar snart! :P Redigerat 9 Augusti 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 EPIC TRI-POST/-FAIL Hehuhehu, skräm dom nu hoppas jag, kul att skraja ner busringare :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 9 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 EPIC TRI-POST/-FAIL Hehuhehu, skräm dom nu hoppas jag, kul att skraja ner busringare :) Haha. Mitt internet var segt så jag satt och dampade lite på "svara"-knappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 9 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2010 Vem var det? Din kompis eller vem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.