Str4ndB3rg Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Hej, jag är inte säker om detta kom i fel forum men ja. Spelar SA:MP och startar mitt egna ''Spy Service'' men jag behöver ett bra namn och inte för överdrivet eller nåt sånt. Inget ''Killer guys 1337''.. eller ''008 M4ZT3RzZ'' Ska vara ett professionellt namn. Tack i förväg. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Sherlock Holmes :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 LS-RP? Los Santos Spy Service, nej jag vet inte :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 We Solve Your Crimes Cheap(Nawt) WSYCC Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Central Intelligence Agency. CIA B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snoppkalle Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Vart är ni lokaliserade? LS SF LV Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Spionerna! (y) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Spyflugorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 iSpy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Sherlock Holmes :rolleyes:Ooooh. Satt som en smäck. Varför inte... "Vi som inte spionerar, fast så gjorde vi det :PpPpPppPpPPPpPp" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 10 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 (redigerat) Det ska vara på engelska och vi är lokaliserade i Dillimore just nu. Och vill informera er om att denna firman är olaglig kidnappar och sånt. Men ett namn som ha bra förkortning är nice. Gillade ''WSYCC '' bara inte att det var ''We solve your crimes cheap'' Men gärna nåt med cool förkortning. Redigerat 10 Augusti 2010 av Str4ndB3rg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 (redigerat) Spykids Redigerat 10 Augusti 2010 av Johnossi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.