Gäst JespOL Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Tja. Hur snabbt kan man tanka på DH? :P Man tankar väl i ca 4 Mb/sek med 100 Mb va? Eller?? Skriv gärna :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 (redigerat) Tja. Hur snabbt kan man tanka på DH? :P Man tankar väl i ca 4 Mb/sek med 100 Mb va? Eller?? Skriv gärna :) 4 gb/s min kusin jobbar där så ingen ska käfta emot -.- <_< Redigerat 10 Augusti 2010 av Dreamhacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 4000 MB per sekund?! Visserligen är det snabbt men inte 4 GB per sekund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Tja. Hur snabbt kan man tanka på DH? :P Man tankar väl i ca 4 Mb/sek med 100 Mb va? Eller?? Skriv gärna :) 4 gb/s min kusin jobbar där så ingen ska käfta emot -.- <_< Inte en chans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Tja. Hur snabbt kan man tanka på DH? :P Man tankar väl i ca 4 Mb/sek med 100 Mb va? Eller?? Skriv gärna :) 4 gb/s min kusin jobbar där så ingen ska käfta emot -.- <_< Inte en chans. Raptomex has spoken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 (redigerat) 40 Gigabit/sekund (5 GigaByte/sekund) levereras till dreamhack enligt deras uppgifter. Dock är det en del andra där som också delar på anslutningen ;) Redigerat 10 Augusti 2010 av Collez Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 DH har världens snabbast nätverk? (Hört det från en del källor, så rätta mig om jag har fel) Man åker fast om man laddar ner från DH. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 DH har världens snabbast nätverk? (Hört det från en del källor, så rätta mig om jag har fel) Man åker fast om man laddar ner från DH. Åker fast? Knappast. 4gb/sec? Knappast, om man då inte skulle råka bli ensam på hela lanet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 (redigerat) OMG. Det är 40gb/min Skrev fel på sec och 4 :blush: / my Cousin has spoken :) Redigerat 10 Augusti 2010 av Dreamhacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 OMG. Det är 40gb/min Skrev fel på sec och 4 :blush: / my Cousin has spoken :) Det är alltså 0.7gb/sec = ca 700mb/sec. Inte så extremt mycket tycker jag, fast det är ju ett par användare på dreamhack. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 OMG. Det är 40gb/min Skrev fel på sec och 4 :blush: / my Cousin has spoken :) Det är alltså 0.7gb/sec = ca 700mb/sec. Inte så extremt mycket tycker jag, fast det är ju ett par användare på dreamhack. :lol: Nej, för du får mer fart när du sitter hemma hos din mamma och tankar. Allt över 2mb/sec är snabbt, så är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 10 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2010 Ursäkta, tänkte helt fel där. Tänkte på att det var 700kb/sec. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.