swagzter Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 (redigerat) Man behöver la inte alltid spela, så jag gör en tråd där du kan skriva om vad du gör just nu IRL. T.ex "idag så åkte jag ut med båten och fiskade, fick 3 gäddor". Får hoppas på att tråden inte blir låst. Redigerat 11 Augusti 2010 av a1exander Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Har inte gjort så mycket alls idag. Vaknade 08:00 och åkte ner och postade ett brev sen så har jag levt på mjölkchoklad tills nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Klippte gräset, tills bensinen tog slut, och det började regna, och då slapp jag :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Har handlat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 11 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Själv så har jag grävt... som uta helvette! Vi ska lägga en sladd till en lyktstolpe, och jag måste självklart göra diket. Inte ätit nått på hela dan också. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Snickrade till lite staket som hade gått sönder, klippt buskar som lutar över mot lekparken och städat staden lite. Har fotbojja, men jag tjänar pengar iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Spelat minigolf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Snickrade till lite staket som hade gått sönder, klippt buskar som lutar över mot lekparken och städat staden lite. Har fotbojja, men jag tjänar pengar iaf.Vad har du gjort? :o on topic: Sovit i tält med 4 kompisar, lite för litet tält, så det blev myyys :D Runt 06.00 började det lukta rikligt med fis, så jag & **** gick ut och lade oss i gräset och sov, vaknade runt 11.00. Stack till ICA, köpte fruktsoda. Cyklade sedan hem och tog en dusch. Lirade COD, sitter nu här :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Snickrade till lite staket som hade gått sönder, klippt buskar som lutar över mot lekparken och städat staden lite. Har fotbojja, men jag tjänar pengar iaf.Kriminell du är. Åkte tåg innan idag. Annars har jag väl bara suttit framför datorn och haft det gött. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Grönan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 11 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Grönan! Gött! Har de några nya åkturer, länge sen jag var där sist? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Snickrade till lite staket som hade gått sönder, klippt buskar som lutar över mot lekparken och städat staden lite. Har fotbojja, men jag tjänar pengar iaf.Kriminell du är. Åkte tåg innan idag. Annars har jag väl bara suttit framför datorn och haft det gött. Jo fan :P tyckte det passade in :medieval: :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg