Fjeddo Skrivet 13 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Troligen kommer du bara att sabba skivan du vill fixa när du försöker slipa den själv. Mycket enklare att bara låta proffsen göra det åt dig. Seriöst, man lägger den i en maskin och låter den slipa i 8-10 min? Det gör de på game iaf. Verkar inte svårt. Tycker du ska gå in på Game och låta dem slipa skivorna Men nu är det så att jag inte vill det. Det kommer löna sig i slutändan, eftersom att jag har flera skivor att slipa. Kan någon länka till en maskin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Troligen kommer du bara att sabba skivan du vill fixa när du försöker slipa den själv. Mycket enklare att bara låta proffsen göra det åt dig. Seriöst, man lägger den i en maskin och låter den slipa i 8-10 min? Det gör de på game iaf. Verkar inte svårt. Tycker du ska gå in på Game och låta dem slipa skivorna Men nu är det så att jag inte vill det. Det kommer löna sig i slutändan, eftersom att jag har flera skivor att slipa. Kan någon länka till en maskin? Googlade ett tag, vet inte riktigt om det finns att köpa. Var nån som hade sett en på tradera nån gång. Du får kolla runt lite! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 It's not that hard. http://www.webhallen.com/hardvara/43295-disc_repair_pro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 (redigerat) HAHAHA!! Det var så kul så att jag nästan glömde skratta. -.- Om du undrar om man kan fixa en skiva med tandkräm får du förvänta dig dumma svar. :rolleyes: Redigerat 13 Augusti 2010 av fishmaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 13 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 It's not that hard. http://www.webhallen.com/hardvara/43295-disc_repair_pro Tack så mycket, det blir en sån! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.