Proccito Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Kanske kommer filma Har dock inget youtube- konto :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RUUMPA Skrivet 13 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Kanske kommer filma Har dock inget youtube- konto :( Det är bara att skapa. Det är alls inte komplicerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Hah grym video RUUMPA. Ska nog lägga upp imorgon, testade lite med min kamera, man såg knappt när jag hade tänt. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Får görat imorrn, får dock lägga till text istället för att prata. Min röst låter förjävligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RUUMPA Skrivet 13 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Hah grym video RUUMPA. Ska nog lägga upp imorgon, testade lite med min kamera, man såg knappt när jag hade tänt. :) Tack, tack. :) Ja, gör det! Skulle bli skitkul och kolla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Får görat imorrn, får dock lägga till text istället för att prata. Min röst låter förjävligt... Nej nej! Det är ju det som är det roligaste, roliga kommentarer. :D Alla tycker att sin egen röst låter förjävlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Kanske kommer filma Har dock inget youtube- konto :( ett konto med 1 video? ganska onödigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Kanske kommer filma Har dock inget youtube- konto :( ett konto med 1 video? ganska onödigt Nån måste vara den första! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Kanske kommer filma Har dock inget youtube- konto :( ett konto med 1 video? ganska onödigt Finns personer med inte ens några videos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 (redigerat) http://www.youtube.com/watch?v=TnJ2QWXSPk4 Där... Sätt på högsta volym. Hade inte höjt ljudet innan jag filmade så det är riktigt lågt. Kvalitén förbättras snart. Den bearbetas fortfarande. Kunde du inte har visat vart ni har erat kassaskåp också? Varför anmäla min post för? Postade detta bara för att få er förstå att visa runt era hus är rätt så korkat och att sedan slänga upp en video på internet där vem som helst kan se hur det ser ut är inget smart. Det skulle nog era föräldrar också tycka skulle jag tro. Redigerat 13 Augusti 2010 av Progressive Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Kanske kommer filma Har dock inget youtube- konto :( ett konto med 1 video? ganska onödigt Finns personer med inte ens några videos. ska nog skapa ett då ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 (redigerat) http://www.youtube.com/watch?v=TnJ2QWXSPk4 Där... Sätt på högsta volym. Hade inte höjt ljudet innan jag filmade så det är riktigt lågt. Kvalitén förbättras snart. Den bearbetas fortfarande. Kunde du inte har visat vart ni har erat kassaskåp också? Varför anmäla min post för? Postade detta bara för att få er förstå att visa runt era hus är rätt så korkat och att sedan slänga upp en video på internet där vem som helst kan se hur det ser ut är inget smart. Det skulle nog era föräldrar också tycka skulle jag tro. Och? Vi vill ha lite kul, tråkigt med dött här i fuska. Och tror du någon typ i afrika sitter nu och kollar och tänker, wow nice hus, jag ska nog sticka till Sverige och ta saker därifrån. Vem bryr om andra sitter nu och kollar hur deras hus/lägenhet ser ut? Jag tror inte direkt att någon där är intresserad. Redigerat 13 Augusti 2010 av PouyaShirin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.