MonkeyPants Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 http://www.youtube.com/watch?v=TnJ2QWXSPk4 Där... Sätt på högsta volym. Hade inte höjt ljudet innan jag filmade så det är riktigt lågt. Kvalitén förbättras snart. Den bearbetas fortfarande. Kunde du inte har visat vart ni har erat kassaskåp också? Varför anmäla min post för? Postade detta bara för att få er förstå att visa runt era hus är rätt så korkat och att sedan slänga upp en video på internet där vem som helst kan se hur det ser ut är inget smart. Det skulle nog era föräldrar också tycka skulle jag tro. Och? Vi vill ha lite kul, tråkigt med dött här i fuska. Och tror du någon typ i afrika sitter nu och kollar och tänker, wow nice hus, jag ska nog sticka till Sverige och ta saker därifrån. Vem bryr om andra sitter nu och kollar hur deras hus/lägenhet ser ut? Jag tror inte direkt att någon där är intresserad. Wtf!?, varför Afrika? tror nog det är fler i sverige som tänker så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 http://www.youtube.com/watch?v=TnJ2QWXSPk4 Där... Sätt på högsta volym. Hade inte höjt ljudet innan jag filmade så det är riktigt lågt. Kvalitén förbättras snart. Den bearbetas fortfarande. Kunde du inte har visat vart ni har erat kassaskåp också? Varför anmäla min post för? Postade detta bara för att få er förstå att visa runt era hus är rätt så korkat och att sedan slänga upp en video på internet där vem som helst kan se hur det ser ut är inget smart. Det skulle nog era föräldrar också tycka skulle jag tro. Och? Vi vill ha lite kul, tråkigt med dött här i fuska. Och tror du någon typ i afrika sitter nu och kollar och tänker, wow nice hus, jag ska nog sticka till Sverige och ta saker därifrån. Vem bryr om andra sitter nu och kollar hur deras hus/lägenhet ser ut? Jag tror inte direkt att någon där är intresserad. Wtf!?, varför Afrika? tror nog det är fler i sverige som tänker så. Det var ett exempel bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Mitt hus :D . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Mitt hus :D . Kollade precis klart på hela :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Mitt hus :D . Önska dig en städkvast i julklapp, så som ditt rum ser ut :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Mitt hus :D . Önska dig en städkvast i julklapp, så som ditt rum ser ut :P hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Får ta och kolla på dem när jag kommer hem =) JespOL: Ursäkta mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Skulle gärna filma lite i huset, men har ingen kamera... Jag får nog "låna" en kamera när föräldrarna inte är hemma. Annars var det ju trevligt att någon la upp en video tillslut. ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RUUMPA Skrivet 14 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Så.. nu har jag uppdaterat tråden med att videofilmerna so far. Bara och titta om du ej tittat än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Städar mitt rum lite :P Sen kanske jag lägger upp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Skulle gärna filma lite i huset, men har ingen kamera... Jag får nog "låna" en kamera när föräldrarna inte är hemma. Annars var det ju trevligt att någon la upp en video tillslut. ^_^ kan du inte ta mobil kameran? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Så.. nu har jag uppdaterat tråden med att videofilmerna so far. Bara och titta om du ej tittat än.Najs att du visade kylskåpet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.