Hoppa till innehåll

Fuska.se @ Cribz

RUUMPA

Rekommendera inlägg

Tänker filma nu. Stökigt och håller på att snickrar. Brukar ej ha så här. Det är bara tillfälligt.

Vi väntar!

HAHA LOL!

Jag började filma i hallen, sen öppnade jag toadörren. Då stog farsan där naken efter ha duschat xD :cool: ;:

Tänker filma lite senare ikväll. Tänker iallafall filma ikväll eller imorgon bitti på morgonen xd

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 76
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst CrazyCake

Tänker filma nu. Stökigt och håller på att snickrar. Brukar ej ha så här. Det är bara tillfälligt.

Vi väntar!

HAHA LOL!

Jag började filma i hallen, sen öppnade jag toadörren. Då stog farsan där naken efter ha duschat xD :cool: ;:

Tänker filma lite senare ikväll. Tänker iallafall filma ikväll eller imorgon bitti på morgonen xd

Vi vet att du mytar.

Säg istället "Jag sa att jag skulle filma för att jag ville vara coolast i tråden".

Och nej, du kommer inte filma ikväll eller imorgon.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har lagt ut på youtube men det vart nå lagg så det stog att det höll på att konverteras hela tiden. Håller på att ladda upp igen nu. Dålig kamera. Första med xd

CrazyCake, Käften noob!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är ingen som kommer filma, förstår inte då varför ni envisas med att påpeka att ni ska filma..

Jag har nyss filmat. Och nu ska jag lägga ut det på YouTube.

Tar ungefär 30 minuter. Videon är dock över 7 minuter och klippet är 198 MB stort.

Redigerat av RUUMPA
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är ingen som kommer filma, förstår inte då varför ni envisas med att påpeka att ni ska filma..

Jag har nyss filmat. Och nu ska jag lägga ut det på YouTube.

Tar ungefär 30 minuter. Videon är dock över 7 minuter och klippet är 198 MB stort.

Borde väl vara klart nu?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

http://www.youtube.com/watch?v=TnJ2QWXSPk4

Där...

Sätt på högsta volym. Hade inte höjt ljudet innan jag filmade så det är riktigt lågt.

Kvalitén förbättras snart. Den bearbetas fortfarande.

Sitter o kollar just nu! Boffa är inne i tråden, för guds skull, lås den inte!

Mmhmm, glass! :lol:

Redigerat av a1exander
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...