Gäst JespOL Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Tänker filma nu. Stökigt och håller på att snickrar. Brukar ej ha så här. Det är bara tillfälligt. Vi väntar! HAHA LOL!Jag började filma i hallen, sen öppnade jag toadörren. Då stog farsan där naken efter ha duschat xD :cool: ;: Tänker filma lite senare ikväll. Tänker iallafall filma ikväll eller imorgon bitti på morgonen xd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Tänker filma nu. Stökigt och håller på att snickrar. Brukar ej ha så här. Det är bara tillfälligt. Vi väntar! HAHA LOL!Jag började filma i hallen, sen öppnade jag toadörren. Då stog farsan där naken efter ha duschat xD :cool: ;: Tänker filma lite senare ikväll. Tänker iallafall filma ikväll eller imorgon bitti på morgonen xd Vi vet att du mytar.Säg istället "Jag sa att jag skulle filma för att jag ville vara coolast i tråden". Och nej, du kommer inte filma ikväll eller imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RUUMPA Skrivet 13 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Ska nog ta och filma nu. Har ändå tråkigt. XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JespOL Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Har lagt ut på youtube men det vart nå lagg så det stog att det höll på att konverteras hela tiden. Håller på att ladda upp igen nu. Dålig kamera. Första med xd CrazyCake, Käften noob! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Happiness Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Det är ingen som kommer filma, förstår inte då varför ni envisas med att påpeka att ni ska filma.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Kom igen nu, nån får posta första videon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JespOL Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Här kommer första videon! Första gången blev det fel i konverteringen. (den konverteras) xd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RUUMPA Skrivet 13 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 (redigerat) Det är ingen som kommer filma, förstår inte då varför ni envisas med att påpeka att ni ska filma.. Jag har nyss filmat. Och nu ska jag lägga ut det på YouTube. Tar ungefär 30 minuter. Videon är dock över 7 minuter och klippet är 198 MB stort. Redigerat 13 Augusti 2010 av RUUMPA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Det är ingen som kommer filma, förstår inte då varför ni envisas med att påpeka att ni ska filma.. Jag har nyss filmat. Och nu ska jag lägga ut det på YouTube. Tar ungefär 30 minuter. Videon är dock över 7 minuter och klippet är 198 MB stort. Borde väl vara klart nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RUUMPA Skrivet 13 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 http://www.youtube.com/watch?v=TnJ2QWXSPk4 Där... Sätt på högsta volym. Hade inte höjt ljudet innan jag filmade så det är riktigt lågt. Kvalitén förbättras snart. Den bearbetas fortfarande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Kanske filmar mitt enorma mansion imorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 (redigerat) http://www.youtube.com/watch?v=TnJ2QWXSPk4 Där... Sätt på högsta volym. Hade inte höjt ljudet innan jag filmade så det är riktigt lågt. Kvalitén förbättras snart. Den bearbetas fortfarande. Sitter o kollar just nu! Boffa är inne i tråden, för guds skull, lås den inte! Mmhmm, glass! :lol: Redigerat 13 Augusti 2010 av a1exander Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.