Winjaaa Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Kan man köpa spel eller appar med den pott man har eller måste man ha kreditkort eller presentkort?Tacksam för svar. /default/smile.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 (redigerat) Du köper på den pott du har (sa min kompis iaf) Redigerat 13 Augusti 2010 av FlyawayChief Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RUUMPA Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Kan man köpa spel eller appar med den pott man har eller måste man ha kreditkort eller presentkort? Tacksam för svar. :) Vad menar du? Det finns gratis applikationer och de som kostar. Om du vill använda de som kostar, går det via kreditkort. Har jag förstått dig rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 13 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Jag vill veta om man kan köpa spel som kostar med den pott man har i mobilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Du har alltså kontantkort? Inte abonnemang? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 13 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Jag kommer att ha abonnemang med 3 där jag har en pott på 400 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Om du tex köper en app för 7kr så tror jag att det tillkommer 7kr på din månadsräkning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 (redigerat) Herrejävlar, snart behövs fan ett forum för bara mobilsnack =/ Redigerat 13 Augusti 2010 av Jolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 13 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Är du säker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Är du säker?Nästan. Så är det iaf för mig med min HTC Wildfire. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 13 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Ok dåligt att dom inte bara drar av från det man har. Tack för svaren iaf :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Det är iTunes pengar, man köper antingen online med kredit eller handlar i affären typ 10 dollar eller nåt. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.