Fruktnystan Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Hepp då var det slut på låvet. Imorgon börjar skolan. Börjar imorgon :D Och vi kommer också få bärbara Macbooks. Vad hemskt. Varför är det hemskt? Vi kommer ochså få macbooks. Började idag, och vi får bara PC-laptops/skit :( 6 killar och 17 tjejer i min klass btw. Najs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Började idag, och så hemskt var det inte :o. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Batteryz Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Skolan... börjar om 20 minuter :( <_< :yucky: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darksage Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Börjar om fem dagar längtar inte hatar skolan skolan finns för att man ska kunna vara sjuk den som kom på skolan måste vara värsta barnhatarenMan behöver utbildning, men du vill kanske inte lyckas i framtiden och bli en hobo hmm? ehhh...jag tror nog att han fattar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Började idag, och vi får bara PC-laptops/skit :( 6 killar och 17 tjejer i min klass btw. Najs. lol fail. 7 killar 26 tjejer i min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Remington Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 i min är vi 13 killar och 7 tjejer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 lol 4 tjejer och 30 killar =O WTH tänkte dom med. Trevliga lärare och bra skolmat och så men på tok för många hobo elever Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 1 skoldagen över. Kändes lite jobbigt. Fick en kass schema. Fan vad sena dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Börjar om fem dagar längtar inte hatar skolan skolan finns för att man ska kunna vara sjuk den som kom på skolan måste vara värsta barnhataren Man behöver utbildning, men du vill kanske inte lyckas i framtiden och bli en hobo hmm? ehhh...jag tror nog att han fattar det Det tror inte vi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 (redigerat) Börjar om fem dagar längtar inte hatar skolan skolan finns för att man ska kunna vara sjuk den som kom på skolan måste vara värsta barnhatarenMan lär ju sig saker. Vill du inte ha ett bra jobb? Men jag kan nog hålla med om att skolan suger lite. Vakna tidigt och sluta sent är det värsta jag vet. Egentligen istället för att gå i skolan i 1år och lära sig samma saker kan man lika gärna lära sig alla viktiga saker på typ 5 månader och sluta tidigare. Redigerat 23 Augusti 2010 av HipHopmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trololololol Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Jag börjar imorgon :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Började igår i ny klass på gymnasiet. Och idag idiotförklarade jag mig rejält. Vi spelade kubb. Så höll jag i en kastpinne, för jag trodde vi skulle börja, men alla typ väntade skitlänge på att jag skulle kasta över den -.- Fail. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.