Gäst Dreamhacker Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Tjenare. Nu är det så att jag hade ss-gaming.se först. men nu vill jag byta till dns-gaming.se. jag gjorde det. Skrev in nån kod och skrev vilken domän jag ville ha. nu undrar jag när jag kommer få min nya domän?. (www.binero.se) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sawny Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Vänta... var det inte du som var så skillad? ;) ---- Om man kan läsa å googla så vet man att det tar 1-2 dagar (sist jag kollade). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Är det gratis att ändra domännamn på Binero? Jag har för mig att en ny domän kostar 100 kronor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 (redigerat) Är det gratis att ändra domännamn på Binero? Jag har för mig att en ny domän kostar 100 kronor. nej. Inte att ändra... ;) ---- Tack Sawny =D btw.. Sluta skriva Vänta... var det inte du som var så skillad? helatiden... Redigerat 14 Augusti 2010 av Dreamhacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 (redigerat) 23/06-2010: Dreamhacker får en rabattkod på Binero från Diskmedel och registerar domänen ss-gaming.se 28/06-2010: Dreamhacker ber om att få en till rabattkod till sin "kusin" 13/08-2010: Dreamhacker är ej nöjd med namnet på hans första domän så han registerar en till domän som heter Dns-gaming.se Du hade ju redan en domän, varför slösar du bort två domäner pga att du är missnöjd med namnet på din första domän? Nu har du registerat två domäner så jag hoppas att du utnyttjar dom väl och inte använder dom för att lägga upp bögporr. Redigerat 14 Augusti 2010 av woody Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 (redigerat) Tror inte att det funkar, hur gjorde du isåfall för att ändra det? Woody, senaste dagen att aktivera var 1/8 så han kunde inte ha aktiverat den idag. Skulle gärna vilja veta hur du gick tillväga för att byta. Redigerat 14 Augusti 2010 av Critical Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 (redigerat) Tror inte att det funkar, hur gjorde du isåfall för att ändra det? Woody, senaste dagen att aktivera var 1/8 så han kunde inte ha aktiverat den idag. Skulle gärna vilja veta hur du gick tillväga för att byta. ja vänta edit: Domännamn > Överför domän. Auktorisationskod får du i: Översikt -> Auktorisationskoder Redigerat 14 Augusti 2010 av Dreamhacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 SKA DU BYTA TILL DNS-GAMING FÖR?! Du vet vilka som använde det förut, du ska inte ha det. Det kommer bara låta fel, och vad är detta med att Smallpox gjorde din sida? Herregud, gör allt själv och skit i dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 15 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2010 Tror inte att det funkar, hur gjorde du isåfall för att ändra det? Woody, senaste dagen att aktivera var 1/8 så han kunde inte ha aktiverat den idag. Skulle gärna vilja veta hur du gick tillväga för att byta. ja vänta edit: Domännamn > Överför domän. Auktorisationskod får du i: Översikt -> Auktorisationskoder Nej nej nej, att överföra en domän är en helt annan sak... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 26 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2010 Tror inte att det funkar, hur gjorde du isåfall för att ändra det? Woody, senaste dagen att aktivera var 1/8 så han kunde inte ha aktiverat den idag. Skulle gärna vilja veta hur du gick tillväga för att byta. ja vänta edit: Domännamn > Överför domän. Auktorisationskod får du i: Översikt -> Auktorisationskoder Nej nej nej, att överföra en domän är en helt annan sak... Att överföra en domän är att du flyttar den till ett annat konto, inte att byta domän namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.