Kevve Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 (redigerat) Nu har jag efter flera dagars jobb äntligen fått upp en ordentlig site. Jag försökte först med Wordpress, men usch nej, det var ingenting för mig. Jag valde till slut mybb, och det har funkat riktigt bra ända sedan start. Jag är medveten om att själva designen inte är min, men det är inte relevant, den var fin men den är bara en placeholder än så länge. Vad jag vill ha feedback på är innehållet och själva upplägget, är det en bra idé eller är det bara slänga den i väggen etc. Just nu är nyheterna jag postar någon dag gamla som ni kanske märker, men det är för att jag ska komma ikapp. Jag har funderingar på att ändra språket till engelska eftersom det nog skulle dra in mer trafik, men det är inget bestämt än, det känns som om den engelska sidan är helt torr. Warplay.net [Edit] Om någon skulle vilja ha min wordpress template så är det bara säga till, jag behöver den inte längre. Redigerat 16 Augusti 2010 av Critical Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 särskriven header :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 17 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 särskriven header :ph34r:Särsrkiven hurdå? Ser inget fel med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 "Din World Of Warcraft Portal" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 17 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 "Din World Of Warcraft Portal"Hur är det särskrivning? Fattar inte. Ska det vara Din WorldofWarcraft portal, Din World of Warcraftportal, DinworldofWarcraft portal eller Din Worldof Warcraft portal? Jag ser absolut inget fel med Din World of Warcraft portal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Din World of Warcraft Portal och Din World of Warcraft-portal fungerar lika bra, "särskrivning" fungerar inte när man blandar engelska och svenska, eftersom det fungerar på ett helt att sett i engelskan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.