Ranjo Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Kollade fusk här när jag var liten, då det hette fuskarna.nu, men insåg inte förens länge att det fanns ett forum :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Behövde hjälp med pokemon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Slumpade bara in här i jakt på fusk/tips till Street Skater 2 till PS1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 (redigerat) Jag reggade mig här bara för att titta på fusk. Det var inte förens 2 år efter det jag upptäckte forumet. Kanske lika bra det. Redigerat 16 Augusti 2010 av Progressive Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Jag reggade mig här bara för att titta på fusk. Det var inte förens 2 år efter det jag upptäckte forumet. Kanske lika bra det. då måste du ha haft flera användare det s¨tår att du är reggad för 2 år sedan, eller så är du en REJÄLL spammare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 16 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Jag reggade mig här bara för att titta på fusk. Det var inte förens 2 år efter det jag upptäckte forumet. Kanske lika bra det. då måste du ha haft flera användare det s¨tår att du är reggad för 2 år sedan, eller så är du en REJÄLL spammare Varför måste han ha haft flera användare bara för att han är reggad för 2 år sedan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Blev medlem 2005 för att kolla på fyzk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Jag reggade mig här bara för att titta på fusk. Det var inte förens 2 år efter det jag upptäckte forumet. Kanske lika bra det. då måste du ha haft flera användare det s¨tår att du är reggad för 2 år sedan, eller så är du en REJÄLL spammare Jo det stämmer. Mitt första acc här på fuska.se gjorde jag när vi bara hade en äldre internetuppkoppling (kommer inte ihåg vad skiten heter). Efter ett tag så blev det bannat. Dock så sköter jag mig ju ganska bra nu så jag borde få en kaka :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Jag kommer inte ihåg varför, men jag gled in på sidan och fick syn på forumet. "Varför inte regga sig?" Mitt bästa "minne" pågår just nu, så att säga. Oztown. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Jag kommer inte ihåg varför, men jag gled in på sidan och fick syn på forumet. "Varför inte regga sig?" Mitt bästa "minne" pågår just nu, så att säga. Oztown. <3 Oztown har gett så mycket :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 16 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Var medlem i ett oztown (antar att det inte var det nuvarande) Det enda jag minns därifrån var butt-låten som någon gjort en tråd av, det är det enda minne jag har av Oztown :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 16 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2010 Jag googlade nån grej många gånger med några veckors melanrum och kom in på fuska.se några gånger, så till slut registrerade jag mig. det tog 3-2 år innan jag fick för mig att jag skulle registrera mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.