Hej! hur många sporter har du hållit/håller på med?
jag har: fotboll, pingis, simning, basket och barn gympa :)
Hej! hur många sporter har du hållit/håller på med?
jag har: fotboll, pingis, simning, basket och barn gympa :)
Fotboll, handboll, host* ridning och skytte
Skytte är det jag håller på med nu
Fotboll, klättring, innebandy, skytte, ishockey, orientering och skateboard. Just nu åker jag skateboard.
EDIT: Kom på en till sport som jag har hållt på med.
↗ till inläggetman ser på dit namn att du gillar skateboard :DFotboll, klättring, innebandy, skytte, ishockey och skateboard. Just nu åker jag skateboard.
Fotboll, Judo.
Höll nyss på med Judo, vete fan om jag ska fortsätta.
Fotboll och ishockey. Ska nog sluta i hockey.
Simmar nu, har hållit på med fotboll.
↗ till inläggetÖvergå till BJJ, finns ingen bättre liggande kampsport än det.Fotboll, Judo.
Höll nyss på med Judo, vete fan om jag ska fortsätta.
Fotboll, Innebandy, Karate, Thaiboxning..
Håller på med thaiboxning nu.
Fotboll och fickpingis :)
Fotboll, Innebandy.
↗ till inläggetAh jag vet. :P↗ till inläggetman ser på dit namn att du gillar skateboard :DFotboll, klättring, innebandy, skytte, ishockey och skateboard. Just nu åker jag skateboard.
Pingis.
↗ till inläggetFotboll och fickpingis :)
+Hockey B)
Pingis, simning, ishockey, fotboll samt ju-jitsu.
Fotboll, Tennis och nu gymmar jag bara ;)
Ganska många sporter faktist.
Fotboll, basket, orientering, skidåkning, friidrott, tyngdlyfting(fortfarande), innebandy(fortfarande).
Ska börja träna muay thai i september och då kommer jag förmodligen dra ner på tyngdlyftningen, blir annars 4 muay thai-träningar, 3 innebandy-träningar + matcher och 3 gympass per vecka.
Måste ju ha tid me annat också :)
Jag körde Ishockey o Fotboll när man var mindre, Nu har det blivit o nöta data o ps3 hela dagarna.
Har hållt på med Judo, Brottning, Kung fu, friidrott och för tillfället matte. B)
Det sista kanske inte är en sport, men jag tävlar i det (fick sammanlagt femtusen kr av matte förra terminen). :D
Fotboll, handboll, även fickpingis på relativt hög nivå, var lovande fast orkade inte fyspassen så slutade.
Har hållt på med- Fotboll, innebandy, tennis, pingis, basket, ju-jitsu, Hockey
Håller på med nu- Inga
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in