Gäst JespOL Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Hej. Jag, Andre och Martin lanar på ett speciellt sett. Kolla! Hur man lanar - youtube Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 (redigerat) JAG FÅR DAMP, DETTA ÄR VAD JAG SÄGER. 1. Onödig tråd 2. Vad för diskussion får du ut av detta? - Nada. Redigerat 17 Augusti 2010 av ZnK Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Pinsamt att han behövde kikarsikte för att träffa en colaburk på det avståndet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Pinsamt att han behövde kikarsikte för att träffa en colaburk på det avståndet.Japp, men det pinsammaste var att han missa XD . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zDi Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Det pinsammaste var att han spelade Runescape om jag såg rätt. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JespOL Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Du ser väl att burken hoppar till? Träffade lång ner därför ramlade den inte ner. Och ville ej ta bort kikarsiktet som redan satt på. Och det är inte jag som spelar runescape. Det är Andre, Martin spelade Gta iv. Och jag fuska och Gta iv.... Seriöst, vad tyckte ni om filmen ;) :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Helkass :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Den var riktigt dålig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 (redigerat) Ni har säkert fått höra detta många gånger så jag säger det en gång till. Ni är ganska omogna va? Vem fan låter seriöst låta sitt barn leka med vapen på det sättet? Bortskämda as. Du en riktigt sopa om du behöver kikarsikte på det avståndet. Dessutom behöver du stöd för att ens kunna orka lyfta geväret. Skaffa lite muskler innan du ska börja med sånt. Redigerat 17 Augusti 2010 av Progressive Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Värsta filmen någonsin, och om det där är ett riktigt vapen borde du verkligen inte få hantera det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Onödig tråd. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg