Hoppa till innehåll

Läser Xbox Dvd-skivor?


Fjeddo

Rekommendera inlägg

Tjena!

 

Jag undrar om ett 360 kan läsa vanliga DVD-skivor, alltså inte DL-skivor? Tacksam för snabba svar!

 

OBS att mitt 360 är flashat och det är en helt laglig fil jag ska bränna, men den är bara 1 GB och jag vill inte slösa en DL-skiva!

Redigerat av ReMemberMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det borde faktiskt gå fast, kommer ihåg att när Cod4 betan var aktuell så brännde jag den på en DVD skiva och det funkade fast det är ju några år sen så :) Är väl bara att prova sådana skivor är ju inte speciellt dyra jämfört med DL skivor. Funkar det inte med att stoppa in Demot på ett USB minne och starta upp det så?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det borde faktiskt gå fast, kommer ihåg att när Cod4 betan var aktuell så brännde jag den på en DVD skiva och det funkade fast det är ju några år sen så :) Är väl bara att prova sådana skivor är ju inte speciellt dyra jämfört med DL skivor. Funkar det inte med att stoppa in Demot på ett USB minne och starta upp det så?

Tack för svaret! Har inget USB-minne, men jag ska testa med en DVD-skiva. Mitt 360 är typ 3-4 år gammalt, så då verkar det ju funka.

 

Men vet någon vart man kan få tag på NHL 11 Demot förutom på Marketplace?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...