Satisfaction Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Skrivet 17 Augusti 2010 Halloj, hade kanske tänkt börja lira lite igen med en kompis, och jag föreslog att vi började om från "scratch" på en ny server, för vi har fler chars sedan tidigare - men på olika servrar. Så kan ni tipsa om någon bra svensk normal server?, gärna med mer horde än alliance.
Gäst Alol Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Skrivet 17 Augusti 2010 Well... DarkSorrow finns det jätte mycket svenar, Kanske var 4:de man ser är det. Men detdär med Fler horde en Ally vet jag inte...
Slan Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Skrivet 17 Augusti 2010 Frostwhisper, pvp dock. 80% horde. Hyfsat mycket svenskar.
Batteryz Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Skrivet 18 Augusti 2010 Aerie peak, veldigt många svenskar. Händer ofta att jag hamnar i en dungeon grupp med bara svenskar B) Men mer Horde en allys, Njaah...
Hivee Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Skrivet 19 Augusti 2010 Silvermoon har en del svenskar. En av de mest pvp-aktiva icke pvp servrarna, den suger iofs och svenskarna är assholes, men är det svenskar du vill spela med så
Satisfaction Skrivet 20 Augusti 2010 Författare Rapport Skrivet 20 Augusti 2010 (redigerat) Silvermoon har typ 93% alliance och 7% horde - inte direkt vad jag letar efter. edit: Kikat lite på Quel'Thalas, har någon erfarenhet av horde pvp(Ej endgame) på denna server? Redigerat 20 Augusti 2010 av Satisfaction
Kevve Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Skrivet 21 Augusti 2010 Frostmane har en massa svenskar, också många polacker, men det kvittar. Horde är lite överlägsen även om det är väldigt jämt. Pvp och pve är riktigt bra.
Satisfaction Skrivet 21 Augusti 2010 Författare Rapport Skrivet 21 Augusti 2010 (redigerat) Vill inte ha nån PvP server dock, pallar inte bli gankad.. Förresten, är det patchdag idag? Många är då nere, och det är inte Onsdag. Redigerat 21 Augusti 2010 av Satisfaction
Ryssfemma Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Skrivet 23 Augusti 2010 Vek'Nilash är hyffsat bra har jag för mig, vet dock inte hur populationen är just nu.
w4nkarN Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Skrivet 24 Augusti 2010 Silvermoon har typ 93% alliance och 7% horde - inte direkt vad jag letar efter. edit: Kikat lite på Quel'Thalas, har någon erfarenhet av horde pvp(Ej endgame) på denna server? har ett gäng jag har spelat med som spelar på Quel'Thalas. Vet dock inte hur det är med PvP där. Bloodfeather är det ganska mycket svenskar på, PvP server dock men dom mesta är inriktade på PvE. Dom flesta svenskar är antingen 10år eller totalt dumma i huvet.
Slan Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Skrivet 24 Augusti 2010 Vek'Nilash är hyffsat bra har jag för mig, vet dock inte hur populationen är just nu.Körde där ett tag i början på wotlk, 9/10 kills på KT 25 man ninjades looten.
Svampen2 Skrivet 25 Augusti 2010 Rapport Skrivet 25 Augusti 2010 Jag körde på The maelstrom som horde förut. VId naxx/ulduar tiden så ninjades inget. Men nu ser jag att det är en del av vardagen med ninjor där xD Finns många som talar svenska där.
Rekommendera inlägg