Diminished Skrivet 25 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2010 Jo men när det är natt här är det en timma senare i England, där Jagex anställda sitter... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 25 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2010 Har bottar i 6 månader och inte blivit bannad på 3 gubbar. Botta inte under natten. Absolut inte. Du får gärna botta mitt under dan t ex när du är i skolan. Men inte under natten, usch säger jag bara. <_< Det står inte att man inte kan utan bara att man inte ska... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 26 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2010 Har bottar i 6 månader och inte blivit bannad på 3 gubbar. Botta inte under natten. Absolut inte. Du får gärna botta mitt under dan t ex när du är i skolan. Men inte under natten, usch säger jag bara. <_< Det står inte att man inte kan utan bara att man inte ska... Exakt, men vissa personer verkar inte förstå detta, trots att man säger det :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 26 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2010 botta inte under natten. ABSOLUT inte. Ni verkar inte kunna svenska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 26 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2010 JA, och var fan står det att man inte KAN botta under natten? Eftersom han skriver att man inte SKA göra det är det självklart att man KAN, annars skulle han ju inte skriva att man inte SKA. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 26 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2010 JA, och var fan står det att man inte KAN botta under natten? Eftersom han skriver att man inte SKA göra det är det självklart att man KAN, annars skulle han ju inte skriva att man inte SKA. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg