FireFly Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 Är det bara för mig som det blir "404 - fel" typ 40 % av gångerna som man trycker på en länk eller så, byter dom server eller ngt nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 Är det bara för mig som det blir "404 - fel" typ 40 % av gångerna som man trycker på en länk eller så, byter dom server eller ngt nu? vad menar du? ;) :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 Så blir det inte för mej, det kanske är tillfälligt.... :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 inte för mig ..skönt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 inte för mig iaf :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 Bumble, har du prövat att uppdaterat internet explorer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 menar ni att det hackar hela tiden?för i så fall är det inte så för mig! :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.