💬
Logga in
Fuska.se

Vad Har Du Gjort Idag? Irl

1 156 svar · startad

Nivå 3 · Lärling

Kom nyss hem från skolan. -.-'

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Nu har jag de 3 säsonger jag köpte av How I met your mother (2-4). Ska väl se 1 avsnitt av det. Sen imorgon ska jag ta hem matteboken, vi ska göra 71 sidor till 30 september tror jag, i Matematik A. :(

Matte A är ju sjukt enkelt =D

Har varit i skolan idag, nu ska jag plugga italienska, spanska, franska, samhälle och historia ._.

Jao, dock tycker jag inte om matte så mycket, fick G i högstadiet. 71 sidor på en månad är för mycket..

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #123

Kommit hem från skolan, lyssnat på musik efter.

Nivå 10 · Veteranfuskare

skola + träning.

Nivå 4 · Lärling

Skola och data .

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Jao, dock tycker jag inte om matte så mycket, fick G i högstadiet. 71 sidor på en månad är för mycket..

Nja, tycker jag inte ^^

Nivå 6 · Fuskare

Skola, gym, centrum (träffade vänner där). Och kom nyss hem, sitter och lyssnar på musik ;)

Nivå 6 · Fuskare

Idag har jag spelat cod. och jaaaow, bråkar med brosan ;p

+ Skolan

Nivå 9 · Veteranfuskare Knark

Inhandlat en skräp-bmx som jag glidit runt på i parken. Fedt!

Nivå 7 · Fuskare

Skolan, förbereder mig för AM-körkort (tror det heter så), ska iväg o köpa mobil i helgen, läxor etc. Mycket som händer just nu!

Nivå 13 · Mästerfuskare

Har varit sjuk hela dagen så jag har inte gjort så mycket.

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Skolan, förbereder mig för AM-körkort (tror det heter så), ska iväg o köpa mobil i helgen, läxor etc. Mycket som händer just nu!

Vad jag förstått så gäller endast AM-körkort för traktorer som är menat för.. bondejobb :P. Gäller även amkörkortet för vanliga epa-traktorer? Antar att det är det du ska ta..?

Nivå 4 · Lärling

ätit mycket mat, lyssnat på musik, sett på tv, ritat.

en skittråkig dag

Nivå 6 · Fuskare

Jag och skolan var på nån cp dag då vi gick en "tipspromenad" runt en sjö som är nån mil lång, Men dagen innan spleade jag tft och glömde bort tiden (kl var 1 på natten då) sen var jag inte alls trött när jag upptäkte det och kollade på anime till kl 3..

Sen försåv jag mig till kvart över 9 så jag han inte göra så mycket, Det var fint väder på morgonen så jag hadde bara t-shirt på mig. Jag hann inte stänga av nå lampor eller tvn, och när jag gick ut tänkte jag att jag måste gå in och hämta en tröja men sket i det ._. Sen väl framme så gick jag med nåra kompisar runt detdär då, det var varmt och soligt så det var ok (förutom att det e störande att gå runt dendär sjön).

När vi kom fram började det spö regna, jag käkade sen upptäkte jag att min bussremsa tatt slut i helgen (yay!..) så jag fick gå i två timmar i spö regnet med bara t-shirt. Det rann längst med armarna och fick krama ut vattnet ur håret på vägen xD

Det ända bra med detta är: Att jag blir sjuk lagom till lektionerna på måndag

27 Aug 2010
Nivå 2 · Novis

Lyssnat musik, kört till skolan 11.30 slutat 12.10 och nu blir det att kolla tv.

Nivå 5 · Fuskare

Varit ledig. Trevligt. Ikv blir det dubbelbio med först Predators, och sen The Expandebles(stavning)! <3

Nivå 5 · Fuskare

Firat min födelsedag och varit i skolan.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

GLöm det, idag slog jag knät ur led och kommer gå på kryckor i minst 1 och en halv månad.

Fick överdos av morfin så jag var lite lustig på sjukhuset och nu är jag väldigt snurrig

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

GLöm det, idag slog jag knät ur led och kommer gå på kryckor i minst 1 och en halv månad.

Fick överdos av morfin så jag var lite lustig på sjukhuset och nu är jag väldigt snurrig

Fett gett. Jag blev helt borta av morfinet när jag opererade ryggraden. :D Och drömmarna sen! Wooaa!
28 Aug 2010
Nivå 9 · Veteranfuskare

Idag och imorgon ska jag bara chilla, på måndag så ska jag börja med att göra läxorna så detta är väl den sista riktigt sköna helgen kanske :)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in