Raptomex Skrivet 23 November 2010 Rapport Dela Skrivet 23 November 2010 Nejnej, övningskörning bara. Riktigt kul men svårt :).Är inte du typ.. 13 år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 23 November 2010 Rapport Dela Skrivet 23 November 2010 (redigerat) Nejnej, övningskörning bara. Riktigt kul men svårt :).Är inte du typ.. 13 år? :lol: :rolleyes: Är min grammatik så dålig så det ser ut som jag är 13? Idag har jag jobbat mycket med matten bland annat. Sen så inför ett prov <_<. Redigerat 23 November 2010 av 3FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 23 November 2010 Rapport Dela Skrivet 23 November 2010 EHUMM EHUMM, jaaaaaaa.. Man fyllde ju år idag :) Skola och dator hittills :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 23 November 2010 Rapport Dela Skrivet 23 November 2010 plugg -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 24 November 2010 Rapport Dela Skrivet 24 November 2010 Sjuk för första gången den här terminen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 24 November 2010 Rapport Dela Skrivet 24 November 2010 Upp klockan 6, cyklat in till stationen(2.5km) i snövädret och -5 grader, åkt buss i en timme, och nu väntar jag på att lektionen ska börja. Bara musik idag :) Instrument/Sång A och Musik/Gehörslära A och Ensemble A Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 24 November 2010 Rapport Dela Skrivet 24 November 2010 (redigerat) Och så blev man sjuk igen, satans kyla. Då har man tid på sig att plugga iaf. Redigerat 24 November 2010 av ZnK Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 24 November 2010 Rapport Dela Skrivet 24 November 2010 Och så blev man sjuk igen, satans kyla. Då har man tid på sig att plugga iaf. fyi så kan du vara ute hur länge som helst när det är kallt det är inte kylan som gör att du bli sjuk, du blir dock metr åtkomlig för bakterier. OnT:Försov mig så missade idrotten,sen har jag haft andra lektioner på slöjden råka jag skära mig med en väldigt vass såg(Japansåg) så har ett plåster på pekfingret så kan typ in skriva. XD, kom hem nyss så nu sitter jag här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 24 November 2010 Rapport Dela Skrivet 24 November 2010 Och så blev man sjuk igen, satans kyla. Då har man tid på sig att plugga iaf. Sjuk jag med... Förkyld för tredje gången på en månad. Så jävla drygt. Ska städa mitt otroligt stökiga rum just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst FatCat Skrivet 24 November 2010 Rapport Dela Skrivet 24 November 2010 Gått i skolan, gjort läxor, skottat garageinfarten och spelat..... Lata liv man lever. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 24 November 2010 Rapport Dela Skrivet 24 November 2010 körit moppe, vart i skolan, tittat på how i met your mother Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 24 November 2010 Rapport Dela Skrivet 24 November 2010 Studiedag. Vaknade vid fem på eftermiddagen, satt och läste Any Old Iron en stund, åt spaghetti, och nu sitter jag här. Softish. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.