Proccito Skrivet 9 December 2010 Rapport Dela Skrivet 9 December 2010 Vaknade upp av att familjen kom in och sjöng för mig. I present fick jag en tröja och te-påsar. Sedan efter skolan så skulle jag till morsans jobb för att sedan åka och se på bio och äta mat. En lyckad födelsedag :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNeko Skrivet 10 December 2010 Rapport Dela Skrivet 10 December 2010 Vaknade upp av att familjen kom in och sjöng för mig. I present fick jag en tröja och te-påsar. Sedan efter skolan så skulle jag till morsans jobb för att sedan åka och se på bio och äta mat. En lyckad födelsedag :D Grattis! :) OnTopic: Köpte ny musmatta, hade en sån där gigantisk förut, trasig och smutsig och fick inte ren den. Köpte en billig för 29 spänn, samma tillverkare men satan så liten, får duga iaf :P Tar eventuellt en bild :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 10 December 2010 Rapport Dela Skrivet 10 December 2010 GÅTT I SKOLAN EN HALVDAG, VARIT PÅ NOBEL FEST, LANAAR, SKRIVIT DETTA MED CAPS LOCK I. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 10 December 2010 Rapport Dela Skrivet 10 December 2010 går upp kl 06:00 och upptäcker sen att jag inte har ngn skola idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 10 December 2010 Rapport Dela Skrivet 10 December 2010 Vaknat, duschat. Ska till skolan nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 11 December 2010 Rapport Dela Skrivet 11 December 2010 Övningskört, gick riktigt bra idag, åkte på lite större vägar nu. Inte ett enda motorstopp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 11 December 2010 Rapport Dela Skrivet 11 December 2010 Vaknade typ 13:30, satt vid datorn, åt frukost, satt vid datorn, stack ut nån timme, åt en pirog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 11 December 2010 Rapport Dela Skrivet 11 December 2010 Vaknade typ 13:30, satt vid datorn, åt frukost, satt vid datorn, stack ut nån timme, åt en pirog.Fett om du hade vaknat 7 minuter senare! :lol: Chillat hela dagen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 11 December 2010 Rapport Dela Skrivet 11 December 2010 drog ner till malmö igårkväll och hade kul med polarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 12 December 2010 Rapport Dela Skrivet 12 December 2010 Var i stan med en polare och köpte julklappar till mamma och pappa :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 12 December 2010 Rapport Dela Skrivet 12 December 2010 flickvän, jultorg, hem, pulkabacke, nu tråkar jag vid datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 13 December 2010 Rapport Dela Skrivet 13 December 2010 Vaknade 06:35 Gick till skolan Gick till kyrkan direkt He va Lucia Gick tillbaka till skolan 2 lektioner Gick till en pjäs - Gökboet, ganska bra faktist Gick hem Såg Liar Liar och åt Pringles Hot & Spicy Somnade i soffan och sov till 18:30 Gick till datorn Postar detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.