swagzter Skrivet 20 December 2010 Rapport Dela Skrivet 20 December 2010 Varit i skolan, kom hem. Började må jävligt dåligt.Sov i några timmar, mår bättre men inte bra. Funderar på att sjukanmäla mig imorgon..På avslutningen? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 20 December 2010 Rapport Dela Skrivet 20 December 2010 Varit i skolan och sett på film och INTE jobbat med webbdesign, för jag är för trött och förkyld för sånt tjafs. Dock har jag även varit rätt glad idag, då det hände en mycket trevlig sak i går natt, så allt är inte dåligt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 20 December 2010 Rapport Dela Skrivet 20 December 2010 Har lödit idag eller lött eller vad det heter sedan satt jag i datasalen och spelade julspel sedan så åt vi lite julfika och sedan gick vi hem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 20 December 2010 Rapport Dela Skrivet 20 December 2010 Skulle haft idrottsdag i skolan idag, men kände mig lite dålig. Har suttit på skype med polarna och jagat achivements i Killing Floor. Ge mig min Alkis-Tomte character. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 20 December 2010 Rapport Dela Skrivet 20 December 2010 Varit i skolan, kom hem. Började må jävligt dåligt.Sov i några timmar, mår bättre men inte bra. Funderar på att sjukanmäla mig imorgon..På avslutningen? ^^ JAISDGJOG, jag slutar onsdag den 22:a december D :< Jag har varit i skolan och fjantat mig och sen har jag kört Grizzly här hemma i snön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 21 December 2010 Rapport Dela Skrivet 21 December 2010 Åkte till skolan 07:45 igår för jag skulle ha LAN där som elevens val, var där hela natten och spelade olika spel som Fable 3, Black Ops, Trials HD osv. Åkte hem 07:00 idag och la mig i soffan och somnade. Vaknade 16:15, såg på TV ett tag och gick sen till datorn och skrev detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 21 December 2010 Rapport Dela Skrivet 21 December 2010 Har haft skolavslutning, sen stack gick till min mammas jobb och åt lunch, handlade julklappar sen, gick hem och kollade på teve, gjorde pepparkaksdeg! Och nu sitter jag här, och lyssnar på guns N roses och fuskar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 21 December 2010 Rapport Dela Skrivet 21 December 2010 Har spelat Guitar Hero hela dagen, och även tagit mig tid att slå ett hål i en dörr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 21 December 2010 Rapport Dela Skrivet 21 December 2010 Var vid tandläkaren sedan så har jag bara spelat för det mesta. Nästan prestige 9 på black ops. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 21 December 2010 Rapport Dela Skrivet 21 December 2010 varit i skolan och fått mina betyg, gått hem och sovit från 12 till 4, åkt till västerås och julhandlat. nu blire lan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 21 December 2010 Rapport Dela Skrivet 21 December 2010 (redigerat) Har haft skolavslutning, fan vad skönt med lov. Sen har jag mest chillat. Farsan kom precis hem med en sån här, ska bli kul att pröva en ny julmust som sägs ska ha en speciell smak. http://fredricamagdalena.blogg.se/images/2009/bloggphoto_10438_10596_65991421.jpg Redigerat 21 December 2010 av Jolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 22 December 2010 Rapport Dela Skrivet 22 December 2010 Har fått betygen och lov Har haft skolavslutning, fan vad skönt med lov. Sen har jag mest chillat. Farsan kom precis hem med en sån här, ska bli kul att pröva en ny julmust som sägs ska ha en speciell smak.Den är asgod. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.