Fruktnystan Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 Skottat snö. Herre min je, det var typ sex decimeter när jag skottade i morse, inte kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
umbhax Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 Åkt buss, det var roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 (redigerat) Skottat snö. Herre min je, det var typ sex decimeter när jag skottade i morse, inte kul.Först skottade jag 2 decimeter typ. Sen två timmar senare så fick jag skotta typ 4 decimeter. På samma ställe. Redigerat 26 December 2010 av williamren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 27 December 2010 Rapport Dela Skrivet 27 December 2010 Klockan 00:00 kunde jag verkligen inte sova så jag spelade lite DS. Sedan sov jag. Och åt frukost. Läste bok. Dator. Sen är det massa saker jag SKA göra i dag men då blir det väl lite offtopic typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 27 December 2010 Rapport Dela Skrivet 27 December 2010 (redigerat) Var uppe till halv sex i morse, varpå jag fortfarande inte var trött. Men jag gick och lade mig ändå. Vaknade halv tio, och är ändå inte ett dugg trött. Jag fattar inte. Redigerat 27 December 2010 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 27 December 2010 Rapport Dela Skrivet 27 December 2010 (redigerat) Har fått betygen och lov Har haft skolavslutning, fan vad skönt med lov. Sen har jag mest chillat. Farsan kom precis hem med en sån här, ska bli kul att pröva en ny julmust som sägs ska ha en speciell smak.Den är asgod. :) Coca Cola är godare. OnT: Har kollat på youtube, spelat och sovit, och varit inne på fuska.se såklart! Inge mer... Redigerat 27 December 2010 av LOLOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 27 December 2010 Rapport Dela Skrivet 27 December 2010 Har haft skolavslutning, fan vad skönt med lov. Sen har jag mest chillat. Farsan kom precis hem med en sån här, ska bli kul att pröva en ny julmust som sägs ska ha en speciell smak.Den är asgod. :) Coca Cola är godare. OnT: Har kollat på youtube, spelat och sovit, och varit inne på fuska.se såklart! Inge mer... Tyst, coca cola och jul hör inte ihop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 27 December 2010 Rapport Dela Skrivet 27 December 2010 Har haft skolavslutning, fan vad skönt med lov. Sen har jag mest chillat. Farsan kom precis hem med en sån här, ska bli kul att pröva en ny julmust som sägs ska ha en speciell smak.Den är asgod. :) Coca Cola är godare. OnT: Har kollat på youtube, spelat och sovit, och varit inne på fuska.se såklart! Inge mer... Tyst, coca cola och jul hör inte ihop. Sa jag att det hörde ihop? Nä, just det. :meddum: Sa bara att det är godare...idiot. :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 27 December 2010 Rapport Dela Skrivet 27 December 2010 Har haft skolavslutning, fan vad skönt med lov. Sen har jag mest chillat. Farsan kom precis hem med en sån här, ska bli kul att pröva en ny julmust som sägs ska ha en speciell smak.Den är asgod. Coca Cola är godare. OnT: Har kollat på youtube, spelat och sovit, och varit inne på fuska.se såklart! Inge mer...Tyst, coca cola och jul hör inte ihop. Sa jag att det hörde ihop? Nä, just det. :meddum: Sa bara att det är godare...idiot. :bah: Sa han att du sa att det inte hörde ihop? Nä, just det. :meddum: Han sa bara att det inte hörde ihop...idiot. :bah: Haha, grymt trött jag är, lanat och lite sånt där. Ska kolla på nån film nu! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 27 December 2010 Rapport Dela Skrivet 27 December 2010 (redigerat) Ehm jag har inte gjort så mycket. Varit på affären, svurit åt all snö och suttit vid datorn. Redigerat 27 December 2010 av Lindemann Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNeko Skrivet 28 December 2010 Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 Vaknade nyss, steam är äntligen klar med GTA IV, nu satan ska det spelas! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 28 December 2010 Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 Har kört Rock Band 3 hela dagen, och blivit tvingad till att skaffa ett jävla Facebook-konto, något jag inte är glad över. Men jaja, det var nödvändigt. Just nu sitter jag och kollar på zombiefilmer och skrattar åt dumma saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.