FreakyStyley Skrivet 12 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2011 Första dan i skolan. :E Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 13 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2011 varit i skolan och nu drar jag till basketlektonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 13 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2011 Vart hemma med feber idag :(. har mest sovit, lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 13 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2011 Vart i skolan. Repat med bandet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultrafuskaren Skrivet 14 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2011 Skola Spelat War Of The Monsters till PS2 Bågskytte, första gången nu på några månader. Gjorde min skjutlicens till tävlingar(På bågskytte såklart). Spelat DS Lite Godis o Cola Zero (inte SÅ god men den duger) Skriver detta och gäspar 2 gånger KUL DAG VA!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 15 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2011 Igår: slutade skolan 13:30 gick hem te kompis till 17:00 Komm hem 17:30 Åt mat 17:45 Satte mig vid datorn 18:00 Blev tsmns m en tjej 18:30 satt vid datorn till 21:30 la mig o sov 23:30 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 15 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2011 Vaknat och sen har jag typ inte gjort något mer. Men jag ska dra o köpa en extern hårddisk och Siberia V2 Headset. Sen ska jag formatera min dator. Sen ska jag installera om MW2 på min Dator. Sen ska jag spela en jävla masssa mw2. Sen lite Black Ops och lite Rockband Trummor. Sen får vi några gäster som vi inte har träffat på fem år, men dom ska jag ignorera och spela en massa. Sen ska jag kolla på film, You Only Live Twice, Sen ska jag spela mera, sen lägger jag mig vid 00:03. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 15 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2011 åt frukost, läste en bok, spleade layton och nu fuskar jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 15 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2011 Har fått världens jävla träningsverk. Inte kul. Annars har jag inte gjort så mycket, vaknade för kanske 15 minuter sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 15 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2011 Blev tsmns m en tjej 18:30Grattis :) Igår:Var jag i skolan, det var ruuligt. Sen efter tog jag pendeln till landet och värmde upp huset, och bakade kakor. Vi åt dem idag. DEt var gott ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 15 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2011 Varit och köpt grejer till husvagnen fram till nu ganska segt -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 15 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2011 Gick och la mig 03:00 det var då jag kom på att jag skulle upp klockan 07:00 för att boxas i västerås >>. Så sov hela vägen till västerås var dock pigg när jag kom fram, hade dock en av dom sista matcherna så satt och gjorde ingenting i 2+ timmar Oo, men det var kul när jag äntligen fick gå min match, hah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.