FreakyStyley Skrivet 15 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2011 Gick och la mig 03:00 det var då jag kom på att jag skulle upp klockan 07:00 för att boxas i västerås >>. Så sov hela vägen till västerås var dock pigg när jag kom fram, hade dock en av dom sista matcherna så satt och gjorde ingenting i 2+ timmar Oo, men det var kul när jag äntligen fick gå min match, hah.Hur gick det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 16 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2011 Idag gjorde jag absolut ingenting känns det som Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 16 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2011 klev upp nyss, väntar påatt affären ska öppna (10.00) så man får köpa snus och sedan valla brädan och kanske fara ut o åka lite senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 16 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2011 LAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 16 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2011 Äh, är skitsjuk, så jag har försökt att sova och har tittat på tv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 17 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2011 Skolan Piano Mellanmål Fuska.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 19 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2011 Skola TV Läxor Fuska.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 19 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2011 Tittat på film hela dagen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 19 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2011 Hur gick det då?Förlora med 2 poäng, lol 26-24 till han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 19 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2011 Igår: Skola Hem Basketräning :) Hem Sova Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 19 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2011 Tvättat en Renault skåpbuss i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 19 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2011 Var borta från skolan för att hälsa på kära tandläkaren. Sedan bestämde jag mig för att gå och pierca bröstvårtan, det var skönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.