GangstaLean Skrivet 20 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2011 Inget så länge, ska se någon film senare :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 20 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2011 Vaknade, kräktes, ringde skolan och sjukanmälde mig, sitter här och mår dåligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 20 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2011 Magsjuk, har lajat runt lite i NFS World. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 20 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2011 Har halvlegat och glott på TV och känner att jag vill såga av min nacke, men tyvärr behövs den ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 20 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2011 Har haft en trevlig middag på restaurang med familjen, och sen lite paketöppning. Nu är det handboll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 20 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2011 Gått i skolan, köpte strängrengörare (Gitarren jag lirar med är min pappas och strängarna har inte tvättats på 30 år. :D) sedan var jag på baslektion. Suttit vid datorn resten av tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 20 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2011 Gått i skolan, köpte strängrengörare (Gitarren jag lirar med är min pappas och strängarna har inte tvättats på 30 år. :D) sedan var jag på baslektion. Suttit vid datorn resten av tiden.bilda band? :D försöker installera min HDPVRgår inge vidare :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 Vaknade nyss och har matte prov idag :(. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 Vakande idag av att nackspärren ej avtagit. Blir hemma idag också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 Började 8:20 som vanligt fast slutade 11:00 som vi inte brukar gör på fredagar vi brukar sluta 15:30. Slutade 11:00 för att våran musiklärare var sjuk o våran engelska lärare gav oss en lätt läxa över helgen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 Sitter hemma för att jag är sjuk :rolleyes: Nja ska se davinci koden sen, min syster säger att den suger så jag ska se om det stämmer ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 Skola idag, var helt ok. När jag kom hem bläddrade jag snabbt igenom LEVEL 58som jag fick i brevlådan idag B) ska läsa den ikväll, har inte gjort så mycket mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.