360Xbox Skrivet 3 April 2011 Rapport Dela Skrivet 3 April 2011 Tränat på att jonglera, är rätt bra på det nu. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muffey Skrivet 3 April 2011 Rapport Dela Skrivet 3 April 2011 Kommit 2:a i Warbergsspelen 2011. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 3 April 2011 Rapport Dela Skrivet 3 April 2011 Spelat keyboard och gitarr med sång som vanligt, men för ovanlighetens skull är jag idag iförd Lennon-glasögon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Riolu Skrivet 3 April 2011 Rapport Dela Skrivet 3 April 2011 Tittat på YouTube och spelat Trauma Center. Man tror att jag skulle kunna hinna med mer, men nej :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 3 April 2011 Rapport Dela Skrivet 3 April 2011 tuggat 21 tuggumin samtidigt :P annars haft en tråkig söndag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 3 April 2011 Rapport Dela Skrivet 3 April 2011 Spelat hela dagen tyvärr. fast det e ju skönt o göra ibland ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 3 April 2011 Rapport Dela Skrivet 3 April 2011 Pluggat, tränat, kollat på New York Rangers mot Philadelphia Flyers, och nu sitter jag här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 3 April 2011 Rapport Dela Skrivet 3 April 2011 Spelat hela dagen. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 5 April 2011 Rapport Dela Skrivet 5 April 2011 Tränat på att jonglera, är rätt bra på det nu. B)Samma här B) Fast jag gav upp efter ett tag eftersom det var ganska svårt med äpplen och de gick sönder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 5 April 2011 Rapport Dela Skrivet 5 April 2011 sett på film Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 5 April 2011 Rapport Dela Skrivet 5 April 2011 Fortsätter på min spännande praovecka i klass 2 på min förra skola. Blandningar av nostalgi, analysering av barns sätt att tänka och ryggont skuttar runt i mitt huvud när jag är där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 5 April 2011 Rapport Dela Skrivet 5 April 2011 Tränat på jonglering, igen. B) Kan jonglera 3 bollar utan problem, kan även jonglera 2 bollar med en hand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.