Proccito Skrivet 1 Augusti 2014 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2014 Tog körkort igår, så jag tog pappas bil och körde lite med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 2 Augusti 2014 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2014 druckit pilsner i godan ro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 4 Augusti 2014 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2014 Rest från Pula, Kroatien till Oslo och ska nu spendera natten här. Imorgon är det dags att flyga hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 11 Augusti 2014 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2014 drömde en våt dröm om en som gick i min klass, men sen blev jag väckt innan höjdpunkten av min farsa som skrek o undra om jag var hungrig, svara nej o försökte somna om men kunde inte 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 11 Augusti 2014 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2014 (redigerat) Glidit runt med hojen och umgåtts. Redigerat 12 Augusti 2014 av ArcticEmpire Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 13 Augusti 2014 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2014 Samma som igår och kollat på Godzilla (2014) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 16 Augusti 2014 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2014 Supit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 25 Augusti 2014 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2014 Gick upp vid 09.00, åt frukost med flickvännen och gjorde liknande morgonrutiner. Åkte sedan till gymmet och flickvännen drog till skolan. Hon hade en lång håltimme vid lunchtid så vi åkte hem till mig, där hjälpte jag henne med matteläxor och lagade mat. Sen åkte hon tillbaka till skolan.Efter det tänkte jag och en kompis att vi skulle byta generatorn i hans bil med generatorn i min gamla bil (som fortfarande står på gården) för att hans bil inte laddar batteriet. Men så kollade vi på generatorn och det var tyvärr inte samma så vi gick in och spelade tv-spel istället. Nu har jag suttit i cirka 2 timmar och bara läst på random internetforum med en snus under läppen och en kaffekopp i handen. Good day so far. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 25 Augusti 2014 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2014 Vaknade vid 10 och insåg att jag försovit mig, så tog nästa buss till skolan och var där till lunch. Sen insåg jag att vi bara hade en timmas lektion till så jag kunde lika gärna skippat att åka då det tar 2 timmar att åka fram och tillbaka. Sen har jag spelat CS och tränat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 25 Augusti 2014 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2014 Varit i skolan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 26 Augusti 2014 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2014 (redigerat) Gick upp vid 09.00, åt frukost med flickvännen och gjorde liknande morgonrutiner. Åkte sedan till gymmet och flickvännen drog till skolan. Hon hade en lång håltimme vid lunchtid så vi åkte hem till mig, där hjälpte jag henne med matteläxor och lagade mat. Sen åkte hon tillbaka till skolan. Efter det tänkte jag och en kompis att vi skulle byta generatorn i hans bil med generatorn i min gamla bil (som fortfarande står på gården) för att hans bil inte laddar batteriet. Men så kollade vi på generatorn och det var tyvärr inte samma så vi gick in och spelade tv-spel istället. Nu har jag suttit i cirka 2 timmar och bara läst på random internetforum med en snus under läppen och en kaffekopp i handen. Good day so far.Åkte till skroten i grannkommun och köpte en gammal snuskig generator med kompisen från ovan. Åkte sedan hem till honom och demonterade den kassa generatorn i bilen och monterade den nya. Nu sitter jag återigen vid datorn med en snus under läppen och en kaffekopp i handen. Redigerat 26 Augusti 2014 av Apakalsong Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 14 September 2014 Rapport Dela Skrivet 14 September 2014 Gibbat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.