Ultrafuskaren Skrivet 8 November 2010 Rapport Dela Skrivet 8 November 2010 Skola, kom hem , var med en kompis, skrev detta, ska snart käka..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 9 November 2010 Rapport Dela Skrivet 9 November 2010 Gått hem i snön pga att det var så halt på vägen att bussen inte kunde köra. Gosade ner mig med en kopp te i soffan med katten och TVn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 9 November 2010 Rapport Dela Skrivet 9 November 2010 Idag har jag spelat black ops, innan så var jag i skolan :P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultrafuskaren Skrivet 9 November 2010 Rapport Dela Skrivet 9 November 2010 Inget intresssant alls, bara Skola, kom hem, åt Merci (choklad bitar med olika smak) såg på tv, spelade ds, satt mig vid datorn! Kul dag va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tegelsten Skrivet 9 November 2010 Rapport Dela Skrivet 9 November 2010 Skola, vart med några kompisar, kom hem, käkade mackaroner med falukorv, nu sitter jag här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 9 November 2010 Rapport Dela Skrivet 9 November 2010 Magsjuk, så jag har bara varit hemma och drygat vid datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 9 November 2010 Rapport Dela Skrivet 9 November 2010 Skola, kom nyss hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 9 November 2010 Rapport Dela Skrivet 9 November 2010 Skolan, var trött hela dagen, somnande på Spanskan, tredje gången nu xD i kväll ska jag gå och lägga mig i tid i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultrafuskaren Skrivet 9 November 2010 Rapport Dela Skrivet 9 November 2010 Fortsättning på min dag den 9 november 2010. Åt mat och såg på tv, blödde näsblod,spelade data, såg ännu mer på tv, drack te skriver detta. Ska snart lägga mig, men inte än.... Gått hem i snön pga att det var så halt på vägen att bussen inte kunde köra. Gosade ner mig med en kopp te i soffan med katten och TVn Lyckost vår buss kunde köra till skolan idag :-[ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 10 November 2010 Rapport Dela Skrivet 10 November 2010 Var hemma idag, riktigt förbannad och ledsen (brukar med flickvän), annars har jag...ja..spelat Minecraft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 11 November 2010 Rapport Dela Skrivet 11 November 2010 Nötat Geografiboken, om jordens inre krafter och yttre krafter.. Att råplugga är faktiskt inget att rekommendera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 12 November 2010 Rapport Dela Skrivet 12 November 2010 (Skriver om igår då jag inte hann skriva och för att det inte hänt något idag) Höll i ett disco med min klass för mellanstadiebarnen, fick ihop 5000kr och har mest pengar i skolan, till och med mer än musikklassen som har stora konserter som dom tjänar pengar på :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.