Rammus Skrivet 13 November 2010 Rapport Dela Skrivet 13 November 2010 Chillat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 13 November 2010 Rapport Dela Skrivet 13 November 2010 Gick o la mig vid 4 tiden, gick upp vid 8 och stack o handlade 9. Nu ska de chillas ordentligt B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 13 November 2010 Rapport Dela Skrivet 13 November 2010 Har läst klart Lunar Park (ja, det tog fan ett tag!) och fortsatt läsa i Any Old Iron, medan jag lyssnat på Tool på högsta volym + högsta bas. Jag trodde ärligt talat att huset skulle rasa ihop under sista refrängen i Vicarious. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 14 November 2010 Rapport Dela Skrivet 14 November 2010 Jag har vänt på dygnet igen! Annars så har jag varit med min flickvän, no more! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 15 November 2010 Rapport Dela Skrivet 15 November 2010 Jag trampade på glas idag som fastnade i foten vilket blev en heldel blodförlust. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 15 November 2010 Rapport Dela Skrivet 15 November 2010 (redigerat) Varit i skolan en polare ritade ett hjärta på min kind där det stog(i hjärtat) Erik<3......(ska stå ett namn där men det ska ni skita i) men orkade inte tvätta bort det, sen har tränat boxning. Redigerat 15 November 2010 av eXtremE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 16 November 2010 Rapport Dela Skrivet 16 November 2010 Vaknade 21:00 (JAG ÄR SJUK, FEBER). Började med att kolla igenom lite South Park-avsnitt och sedan blev det lite Minecraft, och nu sitter man här och har tråkigt och kan inte sova. Ska la förmodligen försöka se på lite flera avsnitt eller plugga lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 19 November 2010 Rapport Dela Skrivet 19 November 2010 Vaknat, gått till skolan, kommit hem, spelat dator, vart på boxningsträning och fick veta att jag förmodligen ska boxas i diplom-SM i april 2011, kommit hem och nu sitter jag här. =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 19 November 2010 Rapport Dela Skrivet 19 November 2010 gjort slut provet till Moped. Badam tsshh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 20 November 2010 Rapport Dela Skrivet 20 November 2010 Varit med min flickvän hela dagen, skall sova nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 20 November 2010 Rapport Dela Skrivet 20 November 2010 Har vart ute och bosatt mig i Trollhättan, ganska nice stad måste jag säga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 20 November 2010 Rapport Dela Skrivet 20 November 2010 Spelat dator och kollat på tv medans jag käkat ostbågar och druckit cola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.