Red_fox2 Skrivet 1 December 2010 Rapport Dela Skrivet 1 December 2010 vaknade 05.30, tog en snus, hoppade i arbetskläderna, for på jobbet (och på vägen dit upptäckte jag att avgaspaketet klonkar och att ena bromsoket skriker i bilen,, suck,,) tog en kopp kaffe med chefen, for ut o arbetade 07.00. Slutade 15.30, och var helt slut efter en tung dag & då vare bara att ge sig av till meka för att beställa nya bromsskivor och stålstag till bilen, sedan hämtade man ut Zelda majors mask som man hade beställt och köpte samtidigt en dricka o lite snus ,och nu är jag hemma igen o dags att sova strax innan de är dags att jobba igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultrafuskaren Skrivet 1 December 2010 Rapport Dela Skrivet 1 December 2010 SKITDAG! Skola, kom hem, såg på T:V och annat smått och gott...Är just nu väldigt ledsen för att min kampfisk ger snart upp... :( :( :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 1 December 2010 Rapport Dela Skrivet 1 December 2010 skola handlat film, massageolja, jeans. ätit mat. jag är så TRRÖTT. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 2 December 2010 Rapport Dela Skrivet 2 December 2010 Skola, hem, nya skivor i brevlådan, lyssna på sagda skivor, snacka med alldeles för många personer samtidigt på MSN, sen inget mer. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 2 December 2010 Rapport Dela Skrivet 2 December 2010 (redigerat) Skola (Matteprov), Black ops :P Redigerat 2 December 2010 av GangstaLean Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 2 December 2010 Rapport Dela Skrivet 2 December 2010 skola, läst lite på prov, tv och sen nördat framför datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 2 December 2010 Rapport Dela Skrivet 2 December 2010 Skola Hem Ut igen Hem Mat Spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 2 December 2010 Rapport Dela Skrivet 2 December 2010 vann en grattis massage på ett lotteri XD ska bli skönt som fan :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 3 December 2010 Rapport Dela Skrivet 3 December 2010 vann en grattis massage på ett lotteri XD ska bli skönt som fan :)Kan man vinna sånt nu också? :o Spelat och sovit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 3 December 2010 Rapport Dela Skrivet 3 December 2010 Har varit i skolan, det var kul idag! Fast äcklig skolmat. Och så har jag handlat lite julklappar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 3 December 2010 Rapport Dela Skrivet 3 December 2010 Skolaaaaa. Nu väntar jag på att nåra polare ska komma hit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNeko Skrivet 3 December 2010 Rapport Dela Skrivet 3 December 2010 Vakna Spela Lunch Spela Gå med sopor Spela Middag Spela Skriva detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.