Hoonigan Skrivet 3 December 2010 Rapport Dela Skrivet 3 December 2010 vaknat. skolan. kört moppe. varit på media markt och provat kinect. hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 3 December 2010 Rapport Dela Skrivet 3 December 2010 Jaaa, idag har jag kollat på film nästan helda dagen, men det slutade med att jag fick gå omkring och deppa efter att ha sett halva filmen av upp. Den var ju riktigt hemsk. D= Sen blev det till att hjälpa en polare med black ops zombie achievements och efter det gjorde jag el-läxan och så nu sitter jag här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 4 December 2010 Rapport Dela Skrivet 4 December 2010 Övningskörde på en parkering, och kanske 10 min på en ett ställe med många vägar runt omkring. Måste köpa en ny övningkör-skylt eftersom den vi har nu inte fastnar. Trinity: Upp har jag sett, tyckte den var rätt kul sådär ibland. Men ungen kunde vara riktigt störande :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 4 December 2010 Rapport Dela Skrivet 4 December 2010 Vaknade Drog på boxningstävling Körde en match Käkade lunch Körde en till match Drog hem och nu sitter jag här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 4 December 2010 Rapport Dela Skrivet 4 December 2010 Åkt pulka, varit vid datorn, spelat sims och legat på soffan och varit sjuk :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultrafuskaren Skrivet 4 December 2010 Rapport Dela Skrivet 4 December 2010 (redigerat) Vaknat DS TV Ute Begravt Kampfisk :( Ute In PS2 Fika Data Ätit Mat Fuska.se Redigerat 4 December 2010 av Ultrafuskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 5 December 2010 Rapport Dela Skrivet 5 December 2010 (redigerat) Klev upp och tänkte "Detta kommer bli den underbaraste lördagen". Gick ut och träffade en kompis och flickvän. Drog vidare in till stan. Kompis fyller år och fest blev det :] Kom hem och somnade 5, vaknade nyss. Riktigt svårt att sova påverkad :/ Redigerat 5 December 2010 av ZnK Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 6 December 2010 Rapport Dela Skrivet 6 December 2010 Spelat gitarr, övat på Nothing Else Matters med Metallica. Skit ont i fingrarna nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 7 December 2010 Rapport Dela Skrivet 7 December 2010 Spelat gitarr, övat på Nothing Else Matters med Metallica. Skit ont i fingrarna nu.Den kan jag. =DSjälv vaknade man nyss så har inte hunnit göra så mycket. Men kan skriva vad jag gjorde igår: Vaknade Drog till skolan Mådde inte så bra och gick hem och tog tempen, hade 38.5 Sen låg jag på sängen/satt vid datorn resten av dan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 7 December 2010 Rapport Dela Skrivet 7 December 2010 Vaknade helv 9 pga friluftsdag, så jag ska bowla sedan klockan 13:00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 7 December 2010 Rapport Dela Skrivet 7 December 2010 Har sovit tills för en halvtimme sen, eftersom jag skolkar från skolan idag pga depression :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 7 December 2010 Rapport Dela Skrivet 7 December 2010 Idag har jag bara hunnit vakna (ca kl 11), ätit frukost och spelat lite cs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.