Rammus Skrivet 14 December 2010 Rapport Dela Skrivet 14 December 2010 INTE ETT SKIT, vaknat och är ledig :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 14 December 2010 Rapport Dela Skrivet 14 December 2010 So - Film Livskunskap - Nå mystiska frågor bara... Svenska - Film Spanska - Film SO igen - Film Matte - Ingen matte för jag hadde inget omprov Hem - dö - vakna - äta - läxa - internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 15 December 2010 Rapport Dela Skrivet 15 December 2010 Var "Friends" dag idag. Fick spela några låtar med några grabbar från musik gruppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 17 December 2010 Rapport Dela Skrivet 17 December 2010 Var på en av 2 lektioner idag, den jag var på var idrott. Kommit hem spelat CoD4, snackat skype, ätit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 17 December 2010 Rapport Dela Skrivet 17 December 2010 Film hela dagen och slutat tolv. Nu är ja här. Ska joina en challenge lobby om någon dag också (Y) :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 17 December 2010 Rapport Dela Skrivet 17 December 2010 Soft dag i skolan idag. Vid 6 kollade jag på tron legacy med ett gäng polare, sjukt najs C: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 19 December 2010 Rapport Dela Skrivet 19 December 2010 Har packat ihop mitt 360 Slim + sladdar, spel och sånt skit i en väska. Ska ha LAN imorgon i skolan som elevens val för 5:e terminen i rad. :D Kommer väl bli lika kul som alla andra gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 19 December 2010 Rapport Dela Skrivet 19 December 2010 Har packat ihop mitt 360 Slim + sladdar, spel och sånt skit i en väska.Ska ha LAN imorgon i skolan som elevens val för 5:e terminen i rad. :DKommer väl bli lika kul som alla andra gånger.Wtf, får ni ha LAN som elevens val? Vi får typ se en rikitigt dålig svensk film och skriva en recension eller jobba matte (men egentligen så får man knappt välja). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linnin Skrivet 19 December 2010 Rapport Dela Skrivet 19 December 2010 Spelat spel hela dagen i min mysiga soffa... Medans det snÖat som bara den = ingen mening att gå ut :-D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 20 December 2010 Rapport Dela Skrivet 20 December 2010 Hemma idag på grund av att vi inte kom ut med bilen och det är inte plogat på vägarna här. Ibland finns det faktiskt en hel del fördelar med att bo 2 mil från skolan en vinterdag. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 20 December 2010 Rapport Dela Skrivet 20 December 2010 varit hos tandläkaren och dragit ut 2 tänder.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 20 December 2010 Rapport Dela Skrivet 20 December 2010 Varit i skolan, kom hem. Började må jävligt dåligt. Sov i några timmar, mår bättre men inte bra. Funderar på att sjukanmäla mig imorgon.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.