Connection Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 Idag började dagen med att jag fick kliva upp klockan 7:00 för att då hinna med bussen till klockan 07:15. Sedan slutade jag skolan runt 12:30 pga något vi gjorde innan jullovet. Sedan satt jag mig vid ps3't och nu vid både ps3't och datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 Ska ut strax, annars har jag varit i plugget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 Japp, vi hade skola och sen stack vi till ÖIP och åkte skridskor. Sen stack jag och en kompis hem och vi skulle diskutera ett skolarbete men vi hade roligt mest. Och sen åkte vi till landet oh nu är jag här och fuskar <333 Jag älskar fuska.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 försov mig hela dagen gick upp, började pilla på macen jag fick från skolan igår målade sovrummet nu ska jag spela cod Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNeko Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Min dag: Vakna Spela minecraft till klockan 12. mat minecraft ~15 tiden kommer morsan hem och har brutit armen... Åker till sjukhuset, väntar i en halvtimme... Han kollar lite och vi måste sedan åka till ett annat större sjukhus... Satt där tills klockan ~20, sen drog jag hem, halkade även 3 gånger på vägen hem... :C Det enda trevliga denna dag var den drogade tjejen som satt brevid mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Min dag:VaknaSpela minecraft till klockan 12.matminecraft~15 tiden kommer morsan hem och har brutit armen...Åker till sjukhuset, väntar i en halvtimme...Han kollar lite och vi måste sedan åka till ett annat större sjukhus...Satt där tills klockan ~20, sen drog jag hem, halkade även 3 gånger på vägen hem... :C Det enda trevliga denna dag var den drogade tjejen som satt brevid mig. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Vaknade precis av att jag var pissnödig, inte gjort så mycket sedan dess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Nja, har bara städat :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Vaknade åt frukost, städade undan efter föräldrarna <_< Men jag fick beröm av mamma :) Sen gick jag ut i det vackra vädret och åkte lite skridskor med skorna på det frusna havet, det var ruuuligt. Sen gick jag in igen och satte mig vid min älskade dator :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Vaknat, svurigt åt vädret, handlat åt farmor (med min bror) och sitter vid datorn nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Varit i centrum, käkat och lirat lite cod, ska ut strax och träffa ett par vänner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Vaknade 12:00 käkade furkost, köpte godis, åkte och tittade på Uppsala box open från 15:00 tills typ nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.