Fruktnystan Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 (redigerat) Från cirkus klockan sju i går (fredag) kväll fram till nu: ~19:00 - Börjar på New Vegas, och dricker en ohygglig mängd läsk/energidryck, samt konsumerar för mycket godis. ~22:00 - Flickvännen kommer online och vill tjafsa runt, men informeras raskt av mig att hon av uppenbara skäl inte kommer prioriteras denna helg, vilket hon förstår(!). Jag fortsätter därefter med New Vegas. ~03:00 - Jag börjar av någon konstig anledning bli trött i ögonen, och bestämmer mig för att sova i några timmar. 06.00 - Jag vaknar av telefonalarmet och sätter mig genast med New Vegas igen. ~11:00 - Springer in i köket och slänger i mig frukostmackor. Fixar i ordning hygienen så gott som behövs och dyker sedan tillbaks in i min håla för mer Fallout. ~17:30 - Snabbmiddag (nån fisk eller nåt, tittade inte så noga), sedan mer av spelet som börjar gå mig på nerverna vid detta lag. ~21:00 - Bestämmer mig för att ta en paus och spela lite RB3 istället. ~22:30 - Fick nåt ryck och bestämde mig för att tvätta+platta håret. Sexigt. 23:15 - Skriver detta, ska snart spela New Vegas hela natten igen. Har bara spelat 19 timmar hittills, för det har förekommit småpauser här och där :/ Redigerat 22 Januari 2011 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Tittar på Fear Factor just nu, ska sticka ner och käka kelgogs snart :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Idag har jag suttit vid datorn mycket, varit i ett krig på fuska.se :( Men jg har också åkt skridskor idag, det var kul. Det är jättefin is här på landet så jag bestämde mig för att prova :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Suttit vid datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Suttit vid datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Suttit vid datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 För i helvete, skriv nått mer intressant är "Suttit vid datorn". Vaknade 12:30, har spelat för det mesta. Gick sedan till ICA runt 18:30 men det var stängt, glömde att det stängde 20:00 på vardagar och 18:00 på helger. Gick hem, såg på TV. Sen ska jag nog duscha snart och äta nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultrafuskaren Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Vaknat, ätit nån snabb frukost, spelat PS2, spelat slaget om midgård (sitter fast på Helms Klyfta), Gått ut och åkt skridskor på en is typ 100 meter ifrån oss (den är typ 25 m + en till is precis brevid som är typ 14 m), Gick in, spelade PS2, och slaget om midgård 2 och ätit och fikat. Kollat på TV och skrivit detta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Jag har suttit vid datorn nästan hela dagen men nyss så skulle jag gå och köpa smör så att mamma kunde baka muffins. Först gick jag till OKQ8, men där hade de inget. Då går jag väll till Ica istället tänkte jag. Men till min stora förfäran så hade de stängt! Nu håller jag på att skriva en lång berättelse om mitt misslyckande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Vaknat, ätit, gjort en trumma, hejat på Kroatien mot Sverige, blev besviken och nu skriver jag detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Fick gå upp halv 6 för att spela fotbollscup. YAY! Men vi gick iallafall vidare och ska spela nästa söndag igen. Annars så har jag spelat Minecraft typ hela dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Igår så invigde jag min HDPVR, och blev så facinerad av dess lysande sken, att jag fortsatte idag :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.