Rammus Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Sovit, varit ute. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 24 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2011 Vaknat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 24 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2011 Vaknat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 24 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2011 Idag på morgonen i hamnen (skolan) så körde jag lastbil för första gången. Gick hyfsat bra, och det var skoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 24 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2011 Nice, ska välja vilken linje jag ska är det ett roligt yrke inom fordon? ONT: har varit i skolan, spelat gitarr, spelat cod, läst stephen king's bok "Singnal" sitter här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 24 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2011 Nice, ska välja vilken linje jag ska är det ett roligt yrke inom fordon?Jag antar att din fråga är om det är kul att köra lastbil, om det är ett roligt yrke? Jag skulle vilja säga att det beror helt enkelt på vart man kör och hur man kör (dag/nattetid). Kör man mycket på öppna landsvägar (typ ADR/bulk) så blir det nog enformigt om man inte gillar sådant, såklart. Vill man se mycket folk, prata mycket med folk så är nog statligt turer att rekommendera. Personligen tror jag att pengarna och lediga jobben ligger i långmilarna, d.v.s. lastbilsförarjobben där man kör mycket från kust till kust eller cross-country. Jag skulle kunna tänka mig köra tankbil, och det blir alldeles perfekt då jag har valt att ta en ADR/Bulk-utbildning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 24 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2011 Skola Pluggade sedan asmycket till provet imorron och gjorde andra läxor Spelade piano Spelade lite COD Krigade på fuska.se Kollar på solsidan :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 24 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2011 Idag har jag gått in i en grotta i Minecraft utan peaceful för första gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 24 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2011 Har köpt skivor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 25 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2011 Vaknat, surfat på nätet... annars ingenting direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 25 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2011 Lirat COD hela dagen, Prestige 3 nu :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 25 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2011 (redigerat) Har skippat elevens val, ärligt talat, 1h och 40min :o Har också skojat med min NO-lärare, han skulle lära oss hur data-virus fungerar, han låter såhär: Det er tillexzempel så att jag shicka data till din data sen ner du åppna program den registrera LOL B) Redigerat 25 Januari 2011 av GangstaLean Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.