Gudas Skrivet 13 Juni 2014 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2014 jag har spelat trumpit :-) 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 14 Juni 2014 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2014 (redigerat) Idag har jag ätit glass.EDIT: Och tårta.EDIT 2: Samt italiensk mat. Varför ska man äta sådant när McDonald’s finns? Redigerat 14 Juni 2014 av Horizon 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 12 Juli 2014 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2014 (redigerat) Jag har av någon outgrundlig anledning besökt det här forumet för första gången på flera år. Gillar den nya designen, även om den kanske inte ens är särskilt ny. Nostalgitripp oavsett, overkligt att se folk från forna tider fortfarande aktiva. Jag gjorde en jävla god omelett också. Redigerat 12 Juli 2014 av Fruktnystan 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 16 Juli 2014 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2014 Fyllt år. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 16 Juli 2014 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2014 (redigerat) Joggat, cyklat över en mil. Varit vaken i över 24 timmar pga vändapå dygn. Gjort en ny youtube video och uppdaterat min hemsida lite. Redigerat 17 Juli 2014 av ArcticEmpire 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 19 Juli 2014 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2014 Denna dag har jag kört i skogen med crossen, kom dock på att jag kör bättre i skogen på en liten stig än på vägen! Annars har jag spelat lite LoL och varit och köpt pizza! Och självklart dunkat musik med polaren! Annars har jag kört cross i 90% av denna dag och legat i diket och blödigt lite med men det var bara skönt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 20 Juli 2014 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2014 Jag vettefan hur jag gjorde, men jag lyckades lösa 3 sidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 21 Juli 2014 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2014 onanerat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 22 Juli 2014 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2014 ononerat och spelat sims Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 22 Juli 2014 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2014 Slösat pengar på snus och chokladhjul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArcticEmpire Skrivet 23 Juli 2014 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2014 Onanerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 1 Augusti 2014 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2014 (redigerat) Idag har jag besökt fuska på första gången på... jag vet inte hur länge.Har även suttit och skrivit på mitt senaste projekt, vilket kommer bli ett IRC-typ nätverk som är krypterat. Ungefär som cryptocat, men bättre(och inte jättelätt att knäcka) Redigerat 1 Augusti 2014 av Killingspree Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.